Samsung Wave vs. Nokia N8

Sponsorlu Bağlantılar

Uruloki

Uruloki

Üye
madem okudun dediğin her şeyin cevabı yazıyor naber???
 


mavrick

mavrick

Üye
pRime.

pRime.

Üye
:kop: :kop: 3 gün şu foruma girmedim neler olmuş neler :kop:
 
eaagent

eaagent

Üye
dediğin herşeyin cevabı var dio ya :D tamam tamam geçti n8de hızlanck bigün :D benchmark testleri var ne cevabndan bahsedion sen :D adam cevaplarla avunuo wave n8 e benchmarkta tur bindrio :D
 
Uruloki

Uruloki

Üye
o benchmark sitesine gir bir daha o zaman orda gpu puanları var onlara bir istersende öyle konuş ve samsungmania ayıptır hakan abi o kadar cevap yazdı sana şimdi dediğin lafa bak
 
eaagent

eaagent

Üye
hepsine baktım kardeşim için rahat olsun her türlü donanımsal olarak wave daha iyi hiç savunma ona bak buna bak diye bide kabullenmesni bilceksin ;) !
 
franzliszt

franzliszt

Üye
hepsine baktım kardeşim için rahat olsun her türlü donanımsal olarak wave daha iyi hiç savunma ona bak buna bak diye bide kabullenmesni bilceksin ;) !

çeksin ozaman bir 12 megapixel hdmi portundanda bağlar gösterirsin hani arkadaşın çok beğenirse sana o an flaş belleğini verir sende o fotoyu bilgisayar olmadan direk usb sine atar verirsin madem çok daha iyi donanımı wave yapar bunları ;)
 
61semih

61semih

Üye
nokia bitti gerçekten sybyanla buraya kadar wave
 
Keş Remzi

Keş Remzi

Üye
Birşey demek istiyorum N8 e vereceğin paraya yazık edersin ona vereceğin n parayla galaxy araştır benden sana tavsiye bak pişman olusun.. verdiğin paraya yazık galaxys al birde wave telefon özelliklerine göre fiyatını bu kdar düşük verdiği içinde şükretmelisiniz ama n8 alırsan eğer pişman olursun aynı paraya galaxy s bulacağına inanıyorum.
 
KaTLeDeN67

KaTLeDeN67

Üye
katılıyorum
 
Uruloki

Uruloki

Üye
valla bu lafları diyen N8 kullanmamış kişiler yakınından dahi geçtiklerini zannetmiyorum sadece videolardanve kulaktan dolma bilgilerle bunları yazıyorlar ve hakan abinin verdiği cevap çok açık demek siz bunlar galaxy s wave htc desire hd gibi cihazlarda yapabiliyorsunuz helal olsun size ne diyelim
 

starkiller60

Üye
N8 e para vermek yersiz fotoğraf makinası alırsın.al waveyi hayatını yaşa :naughty:
 
eaagent

eaagent

Üye
çeksin ozaman bir 12 megapixel hdmi portundanda bağlar gösterirsin hani arkadaşın çok beğenirse sana o an flaş belleğini verir sende o fotoyu bilgisayar olmadan direk usb sine atar verirsin madem çok daha iyi donanımı wave yapar bunları ;)
donanım derken işlemciden bahsettiğimi anlaman gerekirdi ama demekki seviye farkı yorum yapmycm ;) Bu arada 1080i video çekimi destekleyen ama henüz ( HENÜZ ) kullanmayan bi makine var elimde 720 p yide 30 fps çekio fotoğrafsa fotoğraf kameraysa kamera sen onu översin ben bunu ;)
Ek:
valla bu lafları diyen N8 kullanmamış kişiler yakınından dahi geçtiklerini zannetmiyorum sadece videolardanve kulaktan dolma bilgilerle bunları yazıyorlar ve hakan abinin verdiği cevap çok açık demek siz bunlar galaxy s wave htc desire hd gibi cihazlarda yapabiliyorsunuz helal olsun size ne diyelim
arkadaş samsung wave kullanmış kaç yıl ordan bilio tabi. için rahat olsun ben inceledm karşılaştırdım arkadaşıma tavsiye bile ettim ama bile bile bazı şeyleri redddetmek yanlış .. :)
 
eagleneco

eagleneco

Üye
Ya ne alip veremiyonuz birbirinizle anlamadım. Ne N8 göklerde ne de Wave yerlerde. Aşağı yukarı aynı kategorideler.
N8 e kamera yapmışlar, Usb desteği flaş bellek kullanabilme falan. Bunlar güzel. Geri kalan donanımları birbirine yakın. Önemli olan o telefonun o işletim sisteminde stabil çalışması. Mutlaka işlemci ve ram önemli ama stabilite daha önemli.
Ben wave im den memnunum. Bütün ihtiyacımı karşılıyo varsın flaş bellek takmayım. Zaten televizyonada bağlamıyorum hiç de ihtiyacım olmadı.
Bana şuan telefon alacaksın hangisini alırsın derseniz ben yine wave derim. Çünkü symbianı sevmiyorum, bana biraz kabız ve kullanışsız geliyo. Bu demek değil ki wave N8 den daha iyi.
Tercih ve alışkanlık meselesi.
Benim telefonum seninkini döver misali tartışıyorsunuz.
 
franzliszt

franzliszt

Üye
donanım derken işlemciden bahsettiğimi anlaman gerekirdi ama demekki seviye farkı yorum yapmycm ;) Bu arada 1080i video çekimi destekleyen ama henüz ( HENÜZ ) kullanmayan bi makine var elimde 720 p yide 30 fps çekio fotoğrafsa fotoğraf kameraysa kamera sen onu översin ben bunu ;)
Ek:

arkadaş samsung wave kullanmış kaç yıl ordan bilio tabi. için rahat olsun ben inceledm karşılaştırdım arkadaşıma tavsiye bile ettim ama bile bile bazı şeyleri redddetmek yanlış .. :)

arkadaşım sen bir seviye tespiti yapma bence . donanım sadece işlemciden ibaret değildir madem çok biliyorsun; n8 broadcom grafik işlemcisinin wave e nispeten fazla poligon çizdiğini ve daha yüksek değerlerde foto ve video kaydettiğinide biliyorsundur sadece grafik çip 32 milyon poligon oynatırken power sgx in oranlarına bakda gör bulamazsan gösterim sana, ayrıca n8 de 720 p yi 30 fps çekiyor hackmodda ama isteyen bu özelliği kazandırıyor küçük bir yama program ile ve ÇİFT MİKROFON ARTI WAVEDEN BÜYÜK LENS , TESSAR GÖLGELEYİCİ İLE , kaldıki n8 raw çekiyor koçum 15 mb lık fotolar çekiyor :oke: . senin seviyen cortex a8 in 1080p oynattığını ve işlediğini söylemenle zaten bittiki bende maemo orgun bir üyesi olarak cortex a-8 in 1080p oynatamadığını adım gibi biliyorum nedenmi ? birincisi 1080p yi işlemen için çift çekirdekli bir işlemci gerekmektedir örneğin cortex a9-a15 , dolmaca bilgilere kanmayın . kaldıki n900 cüler maemo için 1080p yi kodladılar ama oynatamıyor cortex a-8 VE MAEMO SİSTEMİ BADAYA NİSPETEN ÇOK HIZLI BİR SİSTEM VE TAM AÇIK KODLU O CİHAZ OYNATAMIYORSA WAVE UNUTSUN BUNU .
 
eaagent

eaagent

Üye
arkadaşım sen bir seviye tespiti yapma bence . donanım sadece işlemciden ibaret değildir madem çok biliyorsun; n8 broadcom grafik işlemcisinin wave e nispeten fazla poligon çizdiğini ve daha yüksek değerlerde foto ve video kaydettiğinide biliyorsundur sadece grafik çip 32 milyon poligon oynatırken power sgx in oranlarına bakda gör bulamazsan gösterim sana, ayrıca n8 de 720 p yi 30 fps çekiyor hackmodda ama isteyen bu özelliği kazandırıyor küçük bir yama program ile ve ÇİFT MİKROFON ARTI WAVEDEN BÜYÜK LENS , TESSAR GÖLGELEYİCİ İLE , kaldıki n8 raw çekiyor koçum 15 mb lık fotolar çekiyor :oke: . senin seviyen cortex a8 in 1080p oynattığını ve işlediğini söylemenle zaten bittiki bende maemo orgun bir üyesi olarak cortex a-8 in 1080p oynatamadığını adım gibi biliyorum nedenmi ? birincisi 1080p yi işlemen için çift çekirdekli bir işlemci gerekmektedir örneğin cortex a9-a15 , dolmaca bilgilere kanmayın . kaldıki n900 cüler maemo için 1080p yi kodladılar ama oynatamıyor cortex a-8 VE MAEMO SİSTEMİ BADAYA NİSPETEN ÇOK HIZLI BİR SİSTEM VE TAM AÇIK KODLU O CİHAZ OYNATAMIYORSA WAVE UNUTSUN BUNU .
bence sen hiçbişeyn testini yapma bilioruz donanım demenin sadece işlemci olmadığını ama işlemciden bahsediyorum kaç yorumdur anlarsın die düşünmüştüm ama ne yazikki...
Oyunlarda sadece grafik işlemcisi kullanılmaz arkadaşım sen gpunu cpunu birleştir yinede hummingbird a8 cortex 1GHZ (1GHZ!!!) + power sgx540 hertürlü üstündür buyrunuz kanıt n8iniz kasa kasa bi hal oldu oyunu :

ayrıca wave asphalt 5 i oyuna başlarken 9 saniye daha erken açmakta oyunu bizzat yanyana test ettim buda varan 2 ;)
badayı kullandınmıda maemo daha hzılı diosun ???
kameranı övme kamerana lafımız yok ama 1080 p oynattı demenle bitti demişsin buda kapak olsun sana bilmiosun bari beni yermeye çalışma ;)

gördüğün gibi herşeyi kanıtlı ve yerli yerine oturdu haala susmayıp konuşacaksan sana iki çift lafım
var :
ağzın doluyken konuşma ;)
 
franzliszt

franzliszt

Üye
bence sen hiçbişeyn testini yapma bilioruz donanım demenin sadece işlemci olmadığını ama işlemciden bahsediyorum kaç yorumdur anlarsın die düşünmüştüm ama ne yazikki...
Oyunlarda sadece grafik işlemcisi kullanılmaz arkadaşım sen gpunu cpunu birleştir yinede hummingbird a8 cortex 1GHZ (1GHZ!!!) + power sgx540 hertürlü üstündür buyrunuz kanıt n8iniz kasa kasa bi hal oldu oyunu :

ayrıca wave asphalt 5 i oyuna başlarken 9 saniye daha erken açmakta oyunu bizzat yanyana test ettim buda varan 2 ;)
badayı kullandınmıda maemo daha hzılı diosun ???
kameranı övme kamerana lafımız yok ama 1080 p oynattı demenle bitti demişsin buda kapak olsun sana bilmiosun bari beni yermeye çalışma ;)

gördüğün gibi herşeyi kanıtlı ve yerli yerine oturdu haala susmayıp konuşacaksan sana iki çift lafım
var :
ağzın doluyken konuşma ;)

sana birşeyler paylaşacaktım ama bu kadar terbiyesiz bir insana ancak başka birşey yakışır

sen bana birtane 1080p oynatan wave göster eğer gösteremezsen seninle dalga geçicem ok?
bak sana bir senede müddet eğer bulamazsan seninle çok fena dalga geçicem
ayriyetten bunu al evine poster yap iyice oku ;

burada gpu testleri mevcut umarım senin her türlü tatmin edEcektir.
gir youtube a yaz n900 vs galaxys gör :oke: ORADA ADAMLAR ANDROİD YÜKLEMİŞ ÜSTÜNE ASPHAULT YÜKLEMİŞ TESTE SOKMUŞLAR KİM KAZANMIŞ KENDİN BAK DİKKATLİCE.
sen 1gh deyken biz1150mhz deyiz dandik wavele gelip hava yapma
sen wavede bada kullanırken biz n900 de android 2.1----2.2-----2.3 sürümlerini yükleyip üstüne birde android marketten programları oyunları ücretsiz kurup çift işletim sistemi çalıştırıyoruz :oke:
sen waveinle gelip bize hava yapma koçum çünkü ben wave kullandım hocamda var aldım hatta karşılaştırdık. sana bada ve maemo farkını söylemim dahada üzülme çünkü bu kadar iğrenç bir tarayıcı kullanıyorsun artı havamı yapıyorsun? sen badanın standart tarayıcısına kalmışken biz googlechroom,firefox,mozilla,opera orjinal sürümlerinden takılıyoruz hemde tüm flaş videoları açıyor :oke: hadi geçmiş olsun badayla mutluluklar şimdi istediğini yaz bakalım; daha gps adam gibi bulamıyor ben ücretsiz gps takılıyorum ben ubuntu bile yüklüyorum sen ağzı açık bakıyorsun daha kiese bağlanamıyorsun ben ps3 e bağlanıp ps3 ü kırıyorum xterminalle
daha açık kod kaynaklı bile olmayan bırak orjinal linuxu ancak alt yapısını kullanabilen bir sistemle havamı yapmaya çalışıyorsun maemo açık kod kaynaklı artı hızını çok görmek istiyorsun youtube da binlerce video var sen mkv zor açarken ben N900 DE MPEG2 AÇIYORUM sen 448kbpslik sesleri mp 3 320 formatına dönüştürürken(DÖNÜŞTÜRMEK ZORUNDASIN SES GELMEZ) izlemek için ben direk atıp izliyorum, N900 TÜM VİDEO+SES CODECLERİNE SAHİP(FLACDAN TUT-MPEG2-DAT-VS)WAVE ANCA RÜYASINDA GÖRÜR , ben N900 de orjinal skype dan öndeki1.3 megapixel kamera ile kaymak gibi akıcı görüntüyle konuşurken sen ancak evde bilgisayarından böyle konuşursun çok istersen skypeda veririm bakarsın hemde ben sokakta gezerken :oke: hadi bas git adamı güldürme. 1gh yazıpta durma benim n900 1150 mhz OK ÖYLE CORTEXİN YAPABİLDİĞİ KAĞIT DÖKÜMÜYLE KENDİNİ KANDIRMA O ANCAK NVİSİA GİBİ GÜÇLÜ GPULARLA BAŞARABİLİYOR SENİN CİHAZDA NE VAR POWER SGX :d::d: HADİ ÇOK ZORLAMİM SENİ ÇOK OLAY VAR BENDEDE UZAMASIN REZİL ETMİM AĞZINIDA BOZMA AĞZIMIDA BOZDURMA ADAM GİBİ ADAM OL SAKİN YAZ BANA İNSAN GİBİ YAZALIM DİYORUZ BAŞKA NOKTAYA ÇEKME İŞİ GURURUNA DOKUNUYORSA SÖYLE HİÇ YAZMİM.

--------------- Ekleme ---------------

şu adamların yorumlarını okuda biraz bilgilen hayal dünyasından çık altta yorumlar var;
 
eaagent

eaagent

Üye
sana birşeyler paylaşacaktım ama bu kadar terbiyesiz bir insana ancak başka birşey yakışır

sen bana birtane 1080p oynatan wave göster eğer gösteremezsen seninle dalga geçicem ok?
bak sana bir senede müddet eğer bulamazsan seninle çok fena dalga geçicem
ayriyetten bunu al evine poster yap iyice oku ;

burada gpu testleri mevcut umarım senin her türlü tatmin edEcektir.
gir youtube a yaz n900 vs galaxys gör :oke: ORADA ADAMLAR ANDROİD YÜKLEMİŞ ÜSTÜNE ASPHAULT YÜKLEMİŞ TESTE SOKMUŞLAR KİM KAZANMIŞ KENDİN BAK DİKKATLİCE.
sen 1gh deyken biz1150mhz deyiz dandik wavele gelip hava yapma
sen wavede bada kullanırken biz n900 de android 2.1----2.2-----2.3 sürümlerini yükleyip üstüne birde android marketten programları oyunları ücretsiz kurup çift işletim sistemi çalıştırıyoruz :oke:
sen waveinle gelip bize hava yapma koçum çünkü ben wave kullandım hocamda var aldım hatta karşılaştırdık. sana bada ve maemo farkını söylemim dahada üzülme çünkü bu kadar iğrenç bir tarayıcı kullanıyorsun artı havamı yapıyorsun? sen badanın standart tarayıcısına kalmışken biz googlechroom,firefox,mozilla,opera orjinal sürümlerinden takılıyoruz hemde tüm flaş videoları açıyor :oke: hadi geçmiş olsun badayla mutluluklar şimdi istediğini yaz bakalım; daha gps adam gibi bulamıyor ben ücretsiz gps takılıyorum ben ubuntu bile yüklüyorum sen ağzı açık bakıyorsun daha kiese bağlanamıyorsun ben ps3 e bağlanıp ps3 ü kırıyorum xterminalle
daha açık kod kaynaklı bile olmayan bırak orjinal linuxu ancak alt yapısını kullanabilen bir sistemle havamı yapmaya çalışıyorsun maemo açık kod kaynaklı artı hızını çok görmek istiyorsun youtube da binlerce video var sen mkv zor açarken ben N900 DE MPEG2 AÇIYORUM sen 448kbpslik sesleri mp 3 320 formatına dönüştürürken(DÖNÜŞTÜRMEK ZORUNDASIN SES GELMEZ) izlemek için ben direk atıp izliyorum, N900 TÜM VİDEO+SES CODECLERİNE SAHİP(FLACDAN TUT-MPEG2-DAT-VS)WAVE ANCA RÜYASINDA GÖRÜR , ben N900 de orjinal skype dan öndeki1.3 megapixel kamera ile kaymak gibi akıcı görüntüyle konuşurken sen ancak evde bilgisayarından böyle konuşursun çok istersen skypeda veririm bakarsın hemde ben sokakta gezerken :oke: hadi bas git adamı güldürme. 1gh yazıpta durma benim n900 1150 mhz OK ÖYLE CORTEXİN YAPABİLDİĞİ KAĞIT DÖKÜMÜYLE KENDİNİ KANDIRMA O ANCAK NVİSİA GİBİ GÜÇLÜ GPULARLA BAŞARABİLİYOR SENİN CİHAZDA NE VAR POWER SGX :d::d: HADİ ÇOK ZORLAMİM SENİ ÇOK OLAY VAR BENDEDE UZAMASIN REZİL ETMİM AĞZINIDA BOZMA AĞZIMIDA BOZDURMA ADAM GİBİ ADAM OL SAKİN YAZ BANA İNSAN GİBİ YAZALIM DİYORUZ BAŞKA NOKTAYA ÇEKME İŞİ GURURUNA DOKUNUYORSA SÖYLE HİÇ YAZMİM.
vayy be yazdığım baya koymuş bu kadar uğraşmıssın :D adam gibi konuşmayı senden mi öğrencem anubisin n8 1080p video konusunda adamn altndan girip üstünden çktnz sen adam olda bi önce. ayrıca o linki o konudada verdn bende cevabı yapştrdm. bana n900ü nie övüon sen almıomu kafan n8den bahsedioruz bz . Henüz wavede 1080 p özellği kullanılablr değil ama desteği var kafan almıo tabi bunu bildğin halde bana video koy diosun . Bz burda işlmciden ve hzdan bahsedioruz sen bana gidp n900ün tarayıcısndan yok bilmemnesnden bahsediosun hem banane galaxy s den ben waveden bahsediorum bada ile android çok farklı sistemler tamamen konu dışına çıkmış saçmalamışsın sen kanıt gösteriorum adamın zoruna gidio saçmalıo aha ortada videoda wave şakr şakr oynatıo acer en başta kasıo sonra açılıo n8 hiç açılmıo kasa kasa devam edio kanttamı yetmio ne verym başka ne istion ? samsungun resmi sitesnde yazıo işte a8 cortez 1ghz 1080p video destek yazıo nvidiadan falanda bahsetmio acaip sallıon ha yazıo orda körmüsün arkadaşım ? iyi değilsn sen bi doktora görün ...
 
franzliszt

franzliszt

Üye
vayy be yazdığım baya koymuş bu kadar uğraşmıssın :D adam gibi konuşmayı senden mi öğrencem anubisin n8 1080p video konusunda adamn altndan girip üstünden çktnz sen adam olda bi önce. ayrıca o linki o konudada verdn bende cevabı yapştrdm. bana n900ü nie övüon sen almıomu kafan n8den bahsedioruz bz . Henüz wavede 1080 p özellği kullanılablr değil ama desteği var kafan almıo tabi bunu bildğin halde bana video koy diosun . Bz burda işlmciden ve hzdan bahsedioruz sen bana gidp n900ün tarayıcısndan yok bilmemnesnden bahsediosun hem banane galaxy s den ben waveden bahsediorum bada ile android çok farklı sistemler tamamen konu dışına çıkmış saçmalamışsın sen kanıt gösteriorum adamın zoruna gidio saçmalıo aha ortada videoda wave şakr şakr oynatıo acer en başta kasıo sonra açılıo n8 hiç açılmıo kasa kasa devam edio kanttamı yetmio ne verym başka ne istion ? samsungun resmi sitesnde yazıo işte a8 cortez 1ghz 1080p video destek yazıo nvidiadan falanda bahsetmio acaip sallıon ha yazıo orda körmüsün arkadaşım ? iyi değilsn sen bi doktora görün ...

ne oldu koçum kaldın rengin mora doğru değişti n900 e karşı wave le artislik taslıyordun hadi bakalımm:oke::oke::oke: bu akşam rüyaya yat allahım 1080 p yi lütfen oynatsın diye dua et belki olur. samsungun sitesinde çamaşır makinelerin tüm hepsinede elmas kazan teknolojisi yazmışlar halbuki hatalı hepsinde yok tamamen sallama yazıyorlar gir amerika sitesine almanya sitesine bak :oke::oke: senin okuma yazmanda yok arkadaş o verdiğim linkte aşşağıdaki yazıları okuyacaksın hani çok iyi ingilizce biliyorum dedinya bence okuma yazmada bilmiyorsun :oke::oke: orada nvidia patenti gerekli yazıyor ok
öyle hava yapmıcan waveinle işte alır aşşağı oturursun cevabını n900 wave ini havada karada geçmiş, n8 den hızlı oynatıyorum diye kendini teselli edebilirsin şimdi :oke::oke::oke: şimdi koş yardım çağır beni bir herif fena zorluyor diye yardıma gelsinler hani siz yapıyorsunuzya özel mesajdan abi franzliszt beni dumur ediyor yetişin diye.

--------------- Ekleme ---------------

sana yazmama gerek yok ayrıca n8 in üstünlüğünü yazmim şimdi donanımı ağlatmış wave i daha neyi tartışıyorsun
illa istiyorsan yazalım

--------------- Ekleme ---------------

wave neki daha kiese bağlanamıyor daha yazılım gelmiyor , adam gibi program 3,5 tane toplasan hepsi ücretli tam açık kod kaynaklı değil power sgx 28 milyon çizebiliyor n8 broadcom 32 milyon poligon çiziyor broadcom 12 megapixel işliyor wave 5 n8 256aac ses(çift mikrofon) ile 30 fps 720 işliyor wave anca 64 aac mono(tek)..n8 in sensör 1.183 waveinki ni sen bulda gül :D, n8 zeiss tessar wave neüdü belirsiz, n8 de obtüratör var wave de onu bırak gölgeliyici bile yok kamerada , n8 de xenon var wave de led, n8 de fm transmitter var wave de trışka ,n8 dolby digital plus ses(448kbps 6000kpbs) oynatıyor yüksek kbps leri wave anca 320 aac,mp3 vs ,n8 de hdmi var wave de hayali,n8 i 5.1 ebağlarsın wave i anca kulaklığa bağlarsın , n8 de ücretsiz a gps var wavede eziyet, n8 aliminyum çizilmez gövde, wave ısına ısına üstüne yumurta kır pişir,n8 de usb cihazları tak çalıştır veri alışverişi yap wave baksın , n8 bencmark testlerinde galaxys e öyle bir koymuşki wave i işin içine sokmadık bile tek geçen rakibi iphone4 (testin çıkan sonuçları daha n8 in testi bitmedi bencmarkdan görürsünüz bitince onuda paylaşıcaz)n8 den dab radyo yayınları alabilirsin wave de fm radyo kaydedersin .sen 5 e alırsın 1e satarsın ben nokiayıyı 5 e alır 4 e satarım ,ben nokia club desteğine sahibim sen anca çamaşır bulaşık makinesi satan samsung yerlere gidip destek istersin cihazından, ben 1.5 terabaytlık disk bile bağlarım sen anca 16gb :D:D,benim cihazda çift şarj noktası var seninkinde tek,bendeki tüm ofis programları ücretsiz sen böyle program bulursan anca yüklersin benim cihaz 10mb üstü raw çeker seninki 1mb jpeg .ben hdmidan bağlar 60-200 hertz görüntü kalitesi alırım sen anca bakarsın okk oldumu rahatladınmı . wave de wave diye tutturma aldın ağzının payını yallah .

--------------- Ekleme ---------------


bu ipadle olan karşılaştırmaları

--------------- Ekleme ---------------

buna baktıktan sonra cevap yaz mevlüt okutayım

--------------- Ekleme ---------------

buna baktıktan sonra cevap yaz mevlüt okutayım

--------------- Ekleme ---------------

[url... ] http://www.glbenchmark.com/phonedetails.jsp?benchmark=glpro11&D=Nokia+N8&testgroup=overall hiç üzülmee ok wave kullanmaya devam

--------------- Ekleme ---------------



--------------- Ekleme ---------------

o açılan sayfada cihazları seç gl 1.1. e getir sonuçlara bak sana örnek olur
 
Uruloki

Uruloki

Üye
abi şunlara baktım da iphone 4 ün kileri galaxy s filan görünce gülmeye başldım ya yok böyle bir şey bunlar geçsin artık 1 ghz işlemciyi neymiş apple işlemci qualcomm işlemci yürüyün ya
 


Üst Alt