Samsung Wave vs. Nokia N8

burocka

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Wave vs. Nokia N8
arkadaşlar ikisi arasında kaldım wave alsam mı yoksa nokia n8'i beklesem mi?
wave'de sadece samsung olduğu için biraz tereddütüm var
bi de n8'in türkiyede çıkış tarihi ve fiyatı konusunda bilgisi olan var mı?

--------------- Ekleme ---------------

yardımcı olursanız sevinirim
 
hiç durma samsung wawe al pişmal olmassın.
 
Nokia devri kapandı artık.

Samsung'u al.
 
Wawe al al al al al al al al wawe al başka bişi demiyom wawe al
 

burocka

Üye
    Konu Sahibi
Benim de aklımdan wave geçiyor hem n8 in gelmesine de var
 
wave 1 hafta oldu alalı muhteşem başka kelime yokkkk )) nokia hikaye bence ama n8 hiç bilmiyorum yorum yok oyüzden ama wave ıphoneden kat kat daha iyi düşün artık
 

burocka

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar nedenini de söylerseniz daha iyi olacak
 
neden mi dedin arkadaşım al sana birsürü neden ... 1ghz işlemci süper amoled ekran hd video kayıt internetten videoları mükemmel ekranda izle tasarım sağlamlık işçilik ... henüz eksik birtarafını göremedim görürsem haber veririm ... bu telefonu kesinlikle kullanman lazım beni ondan sonra anlarsın...
 

burocka

Üye
    Konu Sahibi
saol caneryendi bilgi için teşekkürler. arkadaşlar biraz daha yardımcı yorum yapar mısınız?
 

modexl48

Üye
karşılaştırırsak kamerada n8 önde fakat samsungda hd video çekimi yapıyor ama süper amoled ekranla standart tft ekran arsında dağlar kadar fark var normal bir videoyu bile süper amoledde hd ye yakın izlersin.aYRICA 1Ghz işlemcisi ve 3d grafik kartı var.Kısacası Samsung Nokiayı ezdi =)
 
Tepkiler: Amaru Shady

ANiill

Üye
Şu Samsung Wavenin yorumlarını okurken bile heyecanlanıyorum yaa
 

valakus

Üye
özelliklerini inceledim nokianın daha etkileyici ve üstün oldugunu gördüm.. nokiadan şaşma derim...
 
burocka merak ettiğin neyse sen bana sor ben sana cevap veririm ... 2 haftadır kullanıyorum telefonu

--------------- Ekleme ---------------

valakus arkadaşım wave telefonda olmayan ve nokia da olan bi özellik söylermisin lütfen... nokia 10 yıl geçse samsungun bu modelinin üstüne telefon yapamaz . sen bence telefonu bi kullan sonra yorum yap . ozaman anlarsın nokia ne demek samsung ne demek. saygılar
 

burocka

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar yardımlarınız için teşekkürler wave almaya karar verdim iki haftaya kadar alıcam umarım
 

mxxl

Üye
12 mp
gerçek zenon flash
symbian 3 ün bada (nın yanında konuşulması bile ayıp bence)
Fm transmitter
bedava navigasyon
hdmi arayüzü
usb bellek ve taşınabilir hdd leri okuyabilme
bluetooth 3.0
vs
vs
 

burocka

Üye
    Konu Sahibi
12 mp
gerçek zenon flash
symbian 3 ün bada (nın yanında konuşulması bile ayıp bence)
Fm transmitter
bedava navigasyon
hdmi arayüzü
usb bellek ve taşınabilir hdd leri okuyabilme
bluetooth 3.0
vs
vs
ama n8 in fiyatı pahalı ve türkiye'ye gelmesine daha var. bu yüzden wave almaya karar verdim
 

SpeciaL@

Üye
valla wave diyorum başka bir şey demiyorum...nokia devri kapandı artık samsung bence daha iyi..
 

Necmati

Üye
N8 gelmesine çok var ama gelseydi N8 derdim ama olmadığı için wave al bence bekleme
 

burocka

Üye
    Konu Sahibi
evet wave alıyorum