Ortalama aynı özelliklere sahipler ancak Desire'ın ekranı 3.7 olması ve Android olması cihazı bi adım daha öteye taşıyor.Yoksa işlemci,kamera gibi değerler aynı.Desire'da Bluetooth 2.1 bulunuyor Wave 3.0.Ama bana sorarsan takas etmek mantıklımı diye,evet mantıklı.Ancak Bada 2.0'ın durumu ne olur bilemem yani daha ileri özellikler gelebilir.Ama şu anda takas mantıklı.