ilgilenmiyoruz diye baya atılıp tutulmuş ama kazanacağım bir üni bi telefondan daha önemli boş vakit oldukça uğraşıyorum benim mühendis akrabada fos çıktı pezeven uzaktan yaparız diye sallayıp duruyodu oda birşey beceremedi olursa ne yapacağım belli zaten ama olmuyo işte rom atıyorum açılmıyo birincide garantilik oldu geldi bir daha denedim bu roma kilit koymuşlar sanırım download yazısı gelmiyo napayım yani almayan a.ı zorlamayacaksın.
.
Birde bazıları karıştırıyolar. Youtubede fln android fwli starları android işletim sistemi yüklü zannediyolar.O sadece bir tema bunuda bildireyim dedim
1 gündür bu konuyu araştırıyorum ama bulduklarıma göre starın işlemcisinin androidi kaldırmayacağı yazıyor yani stara android yüklemek tamamen hayal oldu Kendi fikrim stara yazılım yapılırsa ki çıktığı günden beri yok satan ama eskimiş bir telefon için samsungun pek öyle bişey yapıcağını sanmıyorum samsunga mesaj göndersek diyecek gidin star 2 alın onda bada varYükleyebilirsin ama telefon aynı telefonama android temalı java yükleyebiliriz
