Samsung Stara Android Yüklenecek

Sponsorlu Bağlantılar

&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
bunu msn yem eklecez :d
 


simsponge

simsponge

Üye
up up
 
melankoli44

melankoli44

Üye
ben dos 6 kuracam nasip olursa :naughty:
 
Paranoya

Paranoya

Üye
dos 6 ne ?
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
dos kodlu bi işletim sistemi sen cmd yazınca çalıştırıa o geliyoya ya girin şu gruba simsponge var adını söylemeye utanıyo:D:D:D:D:D
 
yusfcuk

yusfcuk

Üye
Gelişme var mı arkadaşlar
Not: Bari Bada yı uyarlasınlar yaw o bari samsungun yoksa böyle giderse müşteri kaybedecek, en azından beni !!!
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
yok artık badamı
bu arada gelişmeye bakın
windows mobile sitesinin geliştiricisine mesaj attım işte samsung star için yükleyebilirmiyiz diye
adamlar yaklaşık 3 saat sonra cevap verdiler
dediklerine göre eğer istek olursa belli bir ücret karşılığı yapabileceklerrini v ellerinde bir prototip olduğu söylendi ve her tel için yapılabilirmiş win
ama nekadar doğrudur bilemem
ücreti sorduğumda windows mobile phone ücreti alınacağı ve üstüne yapım ücreti olarak 65 usd normal değer alınacağı söyleniyor bu birkerelik ama

bakın tekrar söylüyorum nekadar doğru bilinmez bende bilmiyorum ve sürekli irtibattayım.
 

themconcon

Üye
zaten Samsung'a anlam veremiyorum ! bende de 5233A var ve telefonumu çok seviyorum . ancakk samsung'un müşteri memnuniyetini 1gram olsun düşünmeyişine anlam veremiyorum. Güya samsungun sitesinde samsung star 1 numaralı telefon ama samsungapps de starı desteklemiyor ? 3 tane pahalı telefon seçmişler kendilerine ( biri wawe - bada , 3 tane omnia -windows mobile , bitaneside HD 'ydi glba ) onlardan başka düşündükleri yok. telefonumu bu kadar sevmeme rağmen samsung dan son derece tiksiniyorum ve bu sorumsuzluk yüzünden bir daha samsung almayacağm ! nokia ya bak bide ! ovi store nokia listesindeki 3-5 telefon haricinde hepsinde çalışıyor .. 5800 için çok az aralıklarla sürekli güncelleme çıkıyor , sürekli nokia eksiklerini kapatıyor. ! ya samsung ?! bayiliklerinde çalışan adamlara güncelleme sorunca 'ha?' sorusunu sorabilecek kişiler..

*
ama bu android işi banada çok mantıklı geldi , olursa manyak olur , en azından samsungun yasaklarından kurtulmş oluruz...
 
Paranoya

Paranoya

Üye
zaten Samsung'a anlam veremiyorum ! bende de 5233A var ve telefonumu çok seviyorum . ancakk samsung'un müşteri memnuniyetini 1gram olsun düşünmeyişine anlam veremiyorum. Güya samsungun sitesinde samsung star 1 numaralı telefon ama samsungapps de starı desteklemiyor ? 3 tane pahalı telefon seçmişler kendilerine ( biri wawe - bada , 3 tane omnia -windows mobile , bitaneside HD 'ydi glba ) onlardan başka düşündükleri yok. telefonumu bu kadar sevmeme rağmen samsung dan son derece tiksiniyorum ve bu sorumsuzluk yüzünden bir daha samsung almayacağm ! nokia ya bak bide ! ovi store nokia listesindeki 3-5 telefon haricinde hepsinde çalışıyor .. 5800 için çok az aralıklarla sürekli güncelleme çıkıyor , sürekli nokia eksiklerini kapatıyor. ! ya samsung ?! bayiliklerinde çalışan adamlara güncelleme sorunca 'ha?' sorusunu sorabilecek kişiler..

*
ama bu android işi banada çok mantıklı geldi , olursa manyak olur , en azından samsungun yasaklarından kurtulmş oluruz...

Yemişim Samsungu gerçekten öyle senin dediğin gibi tek düşündükleri 3 telefon . Adamlar Pc Suiteye firnware yükleme yeri koymuşlar ama Samsung Starı desteklemiyor , daha ne anladık öyle fw güncelleştiriciden , bizde mecbur illegal yönetemlerle yüklüyoruz firmware. :off:
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
beyler bende androidcilerden mesaj aldım :D dediklerine göre böyle birşey mümkün fakat daha önce pek denenmemiş birşey ve eğer android stara yüklenirse bunun da belli bir ücret karşılığı olması söz konusuymuş yukarıdaki win mobile gibi
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
ben win tarafıyla görüşmeleri sürdürüyorum samsung monteye yüklemişler win mobile bende star için onlarda yakın zamanda yani 1-2 hafta içinde bu projeyi gerçekleştireceklerini ve ve programı satışa sunacakları belirtildi
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
inşallah olur dostum ne diyelim android olmazsa win mobile takılırız bizde :D
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
nayır :D berkaydan alırım :D
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
tbi karşınızda para babası var eevin arkasında bara basıyoz :D
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
öğrenci adamız olum 150 dolar ne gezer bizde :D
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
biz neyiz siz benden büyüksünüz yine
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
la nerden büyüğüz sanki :D
 


Üst Alt