zaten Samsung'a anlam veremiyorum ! bende de 5233A var ve telefonumu çok seviyorum . ancakk samsung'un müşteri memnuniyetini 1gram olsun düşünmeyişine anlam veremiyorum. Güya samsungun sitesinde samsung star 1 numaralı telefon ama samsungapps de starı desteklemiyor ? 3 tane pahalı telefon seçmişler kendilerine ( biri wawe - bada , 3 tane omnia -windows mobile , bitaneside HD 'ydi glba ) onlardan başka düşündükleri yok. telefonumu bu kadar sevmeme rağmen samsung dan son derece tiksiniyorum ve bu sorumsuzluk yüzünden bir daha samsung almayacağm ! nokia ya bak bide ! ovi store nokia listesindeki 3-5 telefon haricinde hepsinde çalışıyor .. 5800 için çok az aralıklarla sürekli güncelleme çıkıyor , sürekli nokia eksiklerini kapatıyor. ! ya samsung ?! bayiliklerinde çalışan adamlara güncelleme sorunca 'ha?' sorusunu sorabilecek kişiler..
*
ama bu android işi banada çok mantıklı geldi , olursa manyak olur , en azından samsungun yasaklarından kurtulmş oluruz...