Samsung Stara Android Yüklenecek

Sponsorlu Bağlantılar

YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
5800 oyunlarını gördüm özellikle bluetoothla oynanan oyunları çok güzel fakat bence sırf oyunları symbian yüklemek saçma olur
 


Paranoya

Paranoya

Üye
İyi ama o zaman Android istemekte saçma olur değilmi ? Ben Androidi ne için istiyorum sanıyosun ? Hem madem uygulama yüklemek için istemiycem o zaman 3310 kullanırdım bana yılan oyunu ve uçak oyunu yeterdi :ehe :ehe
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
Androidi işlevselliği ve görselliği bakımından beğeniyorum.Bu arada android'e sorular gönderiyorum bakalım cevaplar ne zaman gelicek.
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
ben bıktım bu samsung tan ya şimdi mesaj göndermeyin diye mesajlar gelmeye başladı :D

tüketici haklarını unuttular galiba savcılığa suç duyurusu yapsak hiçbir konuda ilgilenmiyolar diye korkudan içine win 7 bile yüklerler :D
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
:D ben valla androidden bekliyorum.Keşke samsung yeni bi güncelleme yayınlasa star için mesela samsung osta devam etmek isteyenler yada android yüklemek isteyenler. :D
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
adamların hiç işi kalmadı herhalde şimdide teli almıyacaktınız diyolar vallahi kıracam teli :D
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
:D la star artık bazı kişilerde yeter artık dedirticek kadar sıktı.samsung bişey yapmazsa starda samsungun gözünde vista gibi görünebilir :D
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
ohooooo bu samsung tüketiciye hiç saygı yok herşeyi bizden beklemesinler diyor .
madem verin parçaları biz yapalım teli n manası kaldıki lanet olsun aldığım güne :d
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
La berkay coşma sanırım bu yorumun yüzünden uyarı almışsın boşver bence canını sıkmaya değmez bi telefon için androidden cevap bekliorum bakalım ne dicekler inş bize bi yol gösterirler
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
yok ondan değil aldığım ceza birine köpek dedimde :D

hiç sanmam bu arada tele androidi yüklemeye çalıştım zorlamayla anamenüye kadar geliyor ama gerisi tık yok baron açıksan msneyi ekle bm

--------------- Ekleme ---------------

yok bunlar yüzünden değil birine köpek dedimde ekle bnm msneyi zor oluyo burdan glişmeleri detaylı aktarırım sana

--------------- Ekleme ---------------

ya bişi oldu foruma yazıyom çıkmıyo :d
 
One907

One907

Üye
Hacılar yardım edeceğim birşey var mı e-mail gönderme, zorlama vs. :D:D
 
Paranoya

Paranoya

Üye
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
emre bune napıcaz biz bunu
bak adam toplamamız lazım birlik ile yapılabilir
 
Paranoya

Paranoya

Üye
Sen ekle şu grup msn yi adam toplarız zaten o sorun değil .
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
adam haklı beyler :D beraber bence daha iyi olur msn ekledim ben :D berkay özelden msn attım sana
 
schnellmajestic

schnellmajestic

Üye
kardeşim deneme öyle şeyler :)
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
aron ne msj attın sen msj atamıyon bnmkini ekle sen
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
denedim olmadı zaten ben eklerim bu arada sanırım pcyi çökerttim :D
 
simsponge

simsponge

Üye


Üst Alt