Ya azcık gerçekci olun ne işlemci var ne ram var ne rom var nede başka bişey var.Nasıl android yüklicekler kardeşim.Tamam yüklense benimde hoşuma gider de imkansız.Hadi diyelim yüklediler stabil çalışacağına inanıyormusunuz.Bi uygulama yüklesen apışıp kalır telefon.Bişeyden çakmıyosunuz bari azcık mantıklı düşünün.
Nasıl hızlı kardeşim.Mp3 çalarken kasıyor,menülerde kaydırma yaparken kasıyor özelliklede fotolarda.Nete girerken ne bilim bi 5800 kadar seri giremiyor.Hem hızlı olmasının bi mantığı yok çünkü starda işletim sistemi yok.Adamlar klasik java tabanlı bi telefona neden hızlı işlemci koysunlarki.Hem ram rom konusu donanımsaldır öyle ha deyince halledilemez.Telefon üretildiğinde yapılması gerekiyordu onların.
Nasıl hızlı kardeşim.Mp3 çalarken kasıyor,menülerde kaydırma yaparken kasıyor özelliklede fotolarda.Nete girerken ne bilim bi 5800 kadar seri giremiyor.Hem hızlı olmasının bi mantığı yok çünkü starda işletim sistemi yok.Adamlar klasik java tabanlı bi telefona neden hızlı işlemci koysunlarki.Hem ram rom konusu donanımsaldır öyle ha deyince halledilemez.Telefon üretildiğinde yapılması gerekiyordu onların.
Arkadaşlar fazla kasmaya gerek yok samsung star'dan bi x one çıkartamayız.
Artık daha fazlasını isteyen yeni bir telefon alacak.Star'ın kapasitesi belli idi zaten.Samsung birşeyler yapsaydı belki daha keyifle kullanırdık ama malesef oda satışa getirdi ben sattım ne yaparsan yap der gibi bıraktı bizi.
Boşa uğraşıyorsunuz.Ha bi 5800 veya benzeri bi telefon olsa yüklenme ihtimali daha yüksek çünkü işlemcisi hızlı +ram +rom vs var.Ama Star'ın kapasitesi belli.Sizin yerinizde olsam paso Samsung'a mesaj atardım yeni ve sorunsuz bir firmware için.En azından daha yüksek bi ihtimal çıkar.Şöyle 3d efektleri olan bi firmware çıksa arayüz biraz daha göze hitap etse ve telefonu hızlandırsa(daha seri kaydırma vs) süper olur.Samsung'u mesaj bombardımanına tutun.
Her telefonda Ram , Rom ve İşlemci vardır . Firmware konusuna gelincede biz artık firmware üzerinde bütün değişiklikleri yapabildiğimiz için artık Samsunga boşuna mesaj atmayı bıraktık zaten saçma saçma cevaplar veriyorlar.
Her telefonda Ram , Rom ve İşlemci vardır . Firmware konusuna gelincede biz artık firmware üzerinde bütün değişiklikleri yapabildiğimiz için artık Samsunga boşuna mesaj atmayı bıraktık zaten saçma saçma cevaplar veriyorlar.
Ne gibi değişiklikler yaptınızki.Ekle bana bi firmwarede şöyle güzel menü geçiş efektleri,telefonun daha seri hareket etmesini sağla o zaman bende eline sağlık diyeyim.
Nasıl hızlı kardeşim.Mp3 çalarken kasıyor,menülerde kaydırma yaparken kasıyor özelliklede fotolarda.Nete girerken ne bilim bi 5800 kadar seri giremiyor.Hem hızlı olmasının bi mantığı yok çünkü starda işletim sistemi yok.Adamlar klasik java tabanlı bi telefona neden hızlı işlemci koysunlarki.Hem ram rom konusu donanımsaldır öyle ha deyince halledilemez.Telefon üretildiğinde yapılması gerekiyordu onların.
sen hiç 5800 kullandın mı benim arkadaşımda vardı müzik açtığı zaman telefonun ekran 5 sn booyunca kararıyodu anlıyacağın 5 sn kitlenio sen hiç starda müzik açarken 5 sn kilitlenme yaşadın mı?
sen hiç 5800 kullandın mı benim arkadaşımda vardı müzik açtığı zaman telefonun ekran 5 sn booyunca kararıyodu anlıyacağın 5 sn kitlenio sen hiç starda müzik açarken 5 sn kilitlenme yaşadın mı?