Samsung Stara Android Yüklenecek

13 yaşındayım en fazla harçlığım 5 lira 2 ay lazım bana
 
oldu adminlere sesleniyorum kötü örnek oluyo bu bana
 
    Konu Sahibi
bende 15 yaşındayım haftalık harçlığım 30 kağıt(okul olduğu zaman kapalı olduğunda bi poh yoh )
 
yazık ben günlük 5 lira alıyom karı kıza yediriyom (karı =kola kız=cips)
 
    Konu Sahibi
Oldu

--------------- Ekleme ---------------

beyler androidden gelen mesaja göre böyle birşeyi kendileri de önceden planlamışlar fakat yoğun istek olmadığından kimse uğraşmamış eğer istek olursa bu konu üzerinde çalışabileceklerini söylüyorlar
 
Konu üzerinden birkaç hafta geçmiş ama bence bu işi bırakmayalım en azından herkesi örgütleyip android e yoğun istekte bulunabiliriz..
 
    Konu Sahibi
ben mesaj göndermeyi bıraktım çünkü hep aynı şeyi söylüyorlar en yakın zamanda ilgileneceğiz :S
 
en yakın zman hamssi kavak ağacına çıkığ ağaçkakanlık yapınca herhalde
 
Hepimiz aynı adrese göndersek aynı zamanda arkadaşlarımıza da haber veririz onlarda gönderir ve talep artınca belki yaparlar..
 
    Konu Sahibi
berkay çok güldüm lafına
kardeş dediğini yaparız da kaç kişiyiz sanki :S
 
    Konu Sahibi
arkadaşım böyle birşeyi internette 1 hafta aradım ama yok sonra da tek yol android e mesaj atmak oldu
 
    Konu Sahibi
vay samsungdan cevap gelmiş bana mesajda da zaten yeni çıkan telefonlarının birçoğu androidli olacakmış ama star için böyle birşeyi düşünmemişler sorusu olan varmı mesaj gönderim onlara
 

by-pass

Üye
Samsung Starsa ismi bunu androıdı hakedıyor olması lazım x(