Anakart değişi yapmıyorlardır nokiada bu tarz sıkıntılar için 2 tür güncelleme şekli var birisi normal yoldan usbden atarak diğeri ise f le başlayan bir yöntem bu yöntem telefonun boardında bulunan küçük noktalar var bu noktalar programsız firmware atmak için kullanılıyor bence samsung firması bunları koymayacak kadar slk değildir bi board 40 liraya maal olsa o yöntem ile tamir 5 lirayı geçmez. Ve ayrıca sadece telefonlarda değil bilgisayrlardada yanlış bios updatelerinde aynı yöntemle tamir yapılıyor
Anakartı değiştirip değiştirmediklerini bilmiyorum. Online Garanti takibi yapıyorum . Telefonun durumu orda yazıyor telefonun garantideyken. Çoğu garanti şirketinde var. Listeye baktığımda anakartı değişeceğini yazmışlar. Aynı yazıyı birkaç arkadaş daha kendi telefonlarını bu sebeple garantiye yolladıklarında karşılaşmışlar
garip ben telefonumu teknosadan aldım 5233w firmware yüklerken çöktü diyelim teknik servisi neresi bilmiyorum hepsi tamir ediyormu bu ? saçma bir soru olsu ama
garip ben telefonumu teknosadan aldım 5233w firmware yüklerken çöktü diyelim teknik servisi neresi bilmiyorum hepsi tamir ediyormu bu ? saçma bir soru olsu ama
gönderirler büyük ihtimal ama her halde sıkıntı yaşarım bende şans yok ama rezil bir tlefon kullanacağıma en azından denemiş olurum şimdilik kendimi sananl 5233w ile avutuyorum
bilgisayar mühnedisi olan bir akrabam var java programlar ve sistemler geliştiriyor yarın türkiyeye dönücek geldiğinde onunla beraberde bakıcazda biraz öne görüşüyordum bana bootu düzenlemekle boşuna uğraşma dedi neden dedim karştırma boşuna gelince analtırım dedi bakalım ne diyecek :S iyice kafamı karıştırdı
bilgisayar mühnedisi olan bir akrabam var java programlar ve sistemler geliştiriyor yarın türkiyeye dönücek geldiğinde onunla beraberde bakıcazda biraz öne görüşüyordum bana bootu düzenlemekle boşuna uğraşma dedi neden dedim karştırma boşuna gelince analtırım dedi bakalım ne diyecek :S iyice kafamı karıştırdı
hala uğraşıyoruz dostum çok karıştı iş internet kontratım bitti 1 2 hafta sonra tekrar bağlatıcam ben komşunun kablosuzundan kaçak girdim yazayım dedim olursa ilk soluğu burada alıcam zaten
telefonun garantiden gelmesini bekliyorum sonuç bu oldu şimdilik telefona firmware updade yapayım derken yanlışlıkla kabloya çartı elim bağlatı kopuncada ne download nede uplad hiç biri çıkmadı gelsin devam edicem kuş ayarlarını yapmaya çalışıyorum hala sistem simulatörde kararlı çalışıyor ama stara geçince eksik bir takım tuşlar var bu tuşları nasıl ayarlarım diye düşünüyorum