Samsung Stara Android Yüklenecek

yusfcuk

Üye

Anakartı değiştirip değiştirmediklerini bilmiyorum. Online Garanti takibi yapıyorum . Telefonun durumu orda yazıyor telefonun garantideyken. Çoğu garanti şirketinde var. Listeye baktığımda anakartı değişeceğini yazmışlar. Aynı yazıyı birkaç arkadaş daha kendi telefonlarını bu sebeple garantiye yolladıklarında karşılaşmışlar
 

osmanefe

Üye
garip ben telefonumu teknosadan aldım 5233w firmware yüklerken çöktü diyelim teknik servisi neresi bilmiyorum hepsi tamir ediyormu bu ? saçma bir soru olsu ama
 

Paranoya

Üye
valla bilemem bana verdikleri fişte ANAKART DEĞİŞTİ yazıyordu .

--------------- Ekleme ---------------

garip ben telefonumu teknosadan aldım 5233w firmware yüklerken çöktü diyelim teknik servisi neresi bilmiyorum hepsi tamir ediyormu bu ? saçma bir soru olsu ama

teknosadan aldıysan tamir içinde teknosaya verceksin
 

osmanefe

Üye
gönderirler büyük ihtimal ama her halde sıkıntı yaşarım bende şans yok ama rezil bir tlefon kullanacağıma en azından denemiş olurum şimdilik kendimi sananl 5233w ile avutuyorum
 

Paranoya

Üye
Vayy be bide atabilsek Bu resimdeki dosyalar falan çok büyük boyutlu değilse upload etsene bizde kurcalayalım biraz .
 

osmanefe

Üye
yaw yeni pc studiosumu ne varmış starın onun download linkini biliyormusunuz

--------------- Ekleme ---------------

Vayy be bide atabilsek Bu resimdeki dosyalar falan çok büyük boyutlu değilse upload etsene bizde kurcalayalım biraz .


Ama istersen kendin android sdk yı indirp kurabilirsin kurulum yaprken senden hangi paketleri indirmek istiyorsun diye soruyorr sadece1,6yı seçersen 200mb civarı tutar fakat sınırsızsa hepsini indir gitsin
 

Paranoya

Üye
neyse boşver o zaman şimdilik kalsın daha sonra indiririm .

--------------- Ekleme ---------------

ben çıkıyorum sonra görüşürüz Osman .
 

osmanefe

Üye
bilgisayar mühnedisi olan bir akrabam var java programlar ve sistemler geliştiriyor yarın türkiyeye dönücek geldiğinde onunla beraberde bakıcazda biraz öne görüşüyordum bana bootu düzenlemekle boşuna uğraşma dedi neden dedim karştırma boşuna gelince analtırım dedi bakalım ne diyecek :S iyice kafamı karıştırdı

--------------- Ekleme ---------------

neyse boşver o zaman şimdilik kalsın daha sonra indiririm .

--------------- Ekleme ---------------

ben çıkıyorum sonra görüşürüz Osman .

kib
 

Paranoya

Üye

 
    Konu Sahibi
starı satmadan önce ben de kendimi böyle avutuyordum
 

osmanefe

Üye
canım sıkıldı yaw forumda hiç yazılımcı yokmu
 

osmanefe

Üye
hala uğraşıyoruz dostum çok karıştı iş internet kontratım bitti 1 2 hafta sonra tekrar bağlatıcam ben komşunun kablosuzundan kaçak girdim yazayım dedim olursa ilk soluğu burada alıcam zaten
 

virus19

Üye
eee sonuç ne oldu arkdaşlar hiçbir haber yokmu daha
 

osmanefe

Üye
telefonun garantiden gelmesini bekliyorum sonuç bu oldu şimdilik telefona firmware updade yapayım derken yanlışlıkla kabloya çartı elim bağlatı kopuncada ne download nede uplad hiç biri çıkmadı gelsin devam edicem kuş ayarlarını yapmaya çalışıyorum hala sistem simulatörde kararlı çalışıyor ama stara geçince eksik bir takım tuşlar var bu tuşları nasıl ayarlarım diye düşünüyorum
 

ekremozo

Üye
he ya ne oldu buiş... Önce stara sonra monteye android atılır herhal??