ya samsung star wi-fi alıcaktım bulamadımBence alma daha iyi . Git nokıa 5230 al bundan 1000 kat daha iyi hem sınırsız GPS var . İşletim sistemi symbian wi-fi var .
bende gittim pinphone 3gs 32 gb (dünya üzerindeki en iyi ve en kaliteli iphone 3gs 32 gb kopyası) aldım. 3 aydır kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım dokunmatikliği orjinali ile aynı.. görenler gerçektende iphone sanıyolar kapağında saçma sapan şeyler yazmıyor. çift hatlı tv gibi saçmalıklar yok. orjinalindeki gibi arka kapağı açılmıyor ve sim kart üstten takılıyor.
kısacası orjinali ile aynı
ve hiç pişman değilim..Evet bence de. Ya link kırık ya da ben nasıl indireceğimi bulamadımbaşka bi siteye upload etseniz olur mu?

