öncelikle herkeze selamlar ben SAMSUNG S5233W almayı düşünüyorumda nasıl bi telefon fiyatı bakımından uygunmu benim sorularım şunlar olucak ;
Mesajlaşma hızlımı
Ses kalitesi ve sesi yüksek çıkıyormu N73 gibi abartıya gerek yok
Kamera görünsütü
Menüden menüye geçişler
Dokunmatik ekranı
Galeride D900İ de çok büyük aksaklıklar oluyordu mesela 1 fotoğrafı 15sny de açabiliyodum bu sorun varmı
ve en önemlilerinden ŞARJ bu bilgileri bilenler paylaşırsa sevinirim iyi forumlar + larını eklemek isteyenler yada - lerini paylaşırsnaız sevinirim teşekkür ediyorum.
--------------- Ekleme ---------------
yokmu yardımcı olucak..