Haber Samsung s6 5.1.1.

    Konu Sahibi
Samsung s6 5.1.1.
rusya sudiarabistan israil e gelmiş güncellenme birde fransa var
 
Rusya iyidir odinden flaslayin
 
Tepkiler: hikmet366
Bendede Fransa yüklü yarın rusyayi yukleyebılırım.
 
ya birakin rusyayi falan turkiye gelsin onu yuklersiniz
 

Enes

Üye
konuyla alakasız. samsung ile alakalı birşey yazmak istiyorum. samsungun yeni modellerinde sinyal düşüklüğünden yakınıyor bir çok kişi bu ekran görüntüsünde de bunu görüyorum. note4 le uzun süre ilgilenip vazgeçmiştim
 
Tepkiler: Bahadir_fb
Evet bütün cihazlarda bu şekilde, bulunduğumuz konum ve Operator ile ilgili bir durum değil... kimse samsung almamalı bu yüzden.
Fakat benim cihazda sorun var sanırım kimsenin cihazı iyi cekmezken benimki ful çekiyor fazladan anten koymuşlar herhalde

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Rusya ile devam edip ota beklemek en mantıklı çözüm.
 

Enes

Üye
@Bahadir_fb yaptığınız ironi güzel Bilmiyorum sürekli sinyal düşüklüğüden yakınıp birşeyler söylüyorlar



örnek iki resim bilmiyorum kötülemek değil amacım zaten sadece emin olamadığım için bu konudan 3. samsung telefonumdan sonra apple'a geçmiş bulundum yarı istekli yarı isteksiz

Edit: sıkıntı yaşayan cihaz note4
 
Tepkiler: Bahadir_fb
Samsungun Cihazın ana özelliği olan telefon özelliğini görmezden gelip diğer özelliklerini geliştirmesi sana mantıklı geliyor mu?
Bana göre en kötü Operator olan avea kullandığım halde şebeke hep full çekiyor sadece yolculuk sırasında şebeke çizgileri gidebiliyor buda normal bir durum
Cevremdede o kadar arkadaşım geliyor yanıma sorunları olduğunda hiç duymadım şebeke sorunu.
 
Tmm ikiside otomatik modda ama farklı hatlar olabilir belki. Onu görebileceğimiz bir kanıt yok. Yalanlamada olabilir
 

PriZm

Üye
Bende sinyal sorunu falan yok. Nerden duyduysanız büyük ihtimal yabancı ülkenin romu yada modemi yüzündendir.
 
Tepkiler: hikmet366