herkese iyi günler telefonumu ne kadar karıştırsam da gelen mesajlar 200-220 olunca hafıza doluyor telefonun 80mb hafızası var ama hafıza bomboş olmasına rağmen gelen mesaj doluyor.Mesaj hafızasını artırabilme ya da ayar yapabilme olasılığım var mı ?