Samsung S5230 MSN

    Konu Sahibi
Samsung S5230 MSN
Arkadaşlar Samsung S5230-WİFİ kullanıyorum ücretsiz msn kullanmak istiyorum. web sitesinden girebiliyorum fakat program bulamadım bana yardımcı olur musunuz?
 

Amedly Fatih

Kapalı Hesap
ucretsız degılde 24 saat 1 kontorluk msn programı var ısterdesn yuklersın wap.kankamsn.com
 

kwnchh

Üye
Arkadaşlar Samsung S5230-WİFİ kullanıyorum ücretsiz msn kullanmak istiyorum. web sitesinden girebiliyorum fakat program bulamadım bana yardımcı olur musunuz?



Bu linkteki dosyayı indirebilirsin. Telefona yüklediğinde uygulamalar arasında yer alacaktır. Ancak ücretsiz kullanabilmek için öncelikle Menü>Uygulamalar>Oyunlar ve Daha fazlası ekranını aç ve >Diğer seçeneğini açarak oradan bağlantı ayarı olarak bulduğun kablosuz ağı seç.

Sonrasında da doya doya kullan messengeri ni
 
    Konu Sahibi
Ama ben telefona linke tikliyorum baglanmaya calisiyor bi sure sonrada zaman asimi diyo
 

eskiya46

Üye
arkadasla bende s5230w kulaniyorum wifi baglantisiyla msn ye girmek istiyorum boyle bir msn programi varsa paylasirsaniz sevinirim.....