kuralsiz9
Üye
merhaba kardeş bende her ikisi arasında kaldım ve kısa bir araştırmadan sonra aralarındaki farkı fazlasıyla inceledim. öncelikle ben kesinlikle xperia P'yi tavsiye ederim. çünkü o kamera ve özellik olarak ekran olarak mini'den iyi. xperia P'de 8 mp otofocus özellikli bir kamera. nfc desteği ice cream sandvihc var ki jelly bean de şuabtta geliyor. batarya falan palavra her telefonu aldım hepsi bir günü zar zor çıkarıyr. ayrıca mini de flash player desteği yok p'de var. donanım ram falan hemen hemen aynılar. xperia ekranı dünyanın en parlak ekranlı telefonları arasında üst düzey. hafıza kartı falan deniliyor. sony 50 gb bulut bellek hediye ediyor onu da dert etme. benden bu kadar byee
Hocam bulut bellek neye yarıyor bende düşünüyorum ama arttırlamaz hafıza tek sorunum.Resimleri vs. direk buluta yükleyip istediğimiz zaman bakma gibi bir şey mi ?
