Samsung Omnia II Facebook

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Samsung Omnia II Facebook
Merhaba,
Biliyorsunuzdur 0.facebook.com adresine girildiğinde ücretsiz Facebookta gezinebiliyorsunuz.Bende omnia 2 var internet explorer ve operadan 0.facebook.com yazıp giriyorum ve ücret alınıyor.Nasıl ayarlıyabileceğim onu ? Yardımcı olursanız sevinirim
 
    Konu Sahibi
cevap verebilecek biri yok mu ?
 

e.hazal

Üye
telefon desteklemiyor o uygulamayı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...