yigit1985
Üye
samsung omina i8910 HD yardım....
öncelikle slm.. ben telefonumu yeni aldım yazılımı çok eski olduğundan servisine yazılım attırdım (jvjc1 yüklü şuan) ancak yazılım yüklendikten sonra vidyoları açmıyor ses var görüntü yok.bunu ben düzeltebilirmiyim yoksa tekrardan servisemi götürmem gerek yardımcı olursanız sevinirim.. şimdiden teşekkürler
