romeoone
Üye
Samsung Nexus Gecikmiş Kayıt
Mrb arkadaslar 1 ay önce yurt dışından Samsung Nexus geldi alan arkadas kayıt yaptırdıgını soylemıstı ama telefon suanda kullanıma kapandı ve imei sorguladıktan sonra KAYIT DIŞI TELEFON yazıyo. Telefoncuya gittim ve bu telefonu birdaha kayıt yaptıramazsın 1 sene beklemen lazım dedi böyle bir saçmalık olabilir mi ? ne yapmalıyım ?
adamlar 1 sene bekle diosa demekki beklemen gerekiyomuş yapcak bişey olduğunu sanmıyorum 

