Samsung Nexus Gecikmiş Kayıt

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

romeoone

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Nexus Gecikmiş Kayıt
Mrb arkadaslar 1 ay önce yurt dışından Samsung Nexus geldi alan arkadas kayıt yaptırdıgını soylemıstı ama telefon suanda kullanıma kapandı ve imei sorguladıktan sonra KAYIT DIŞI TELEFON yazıyo. Telefoncuya gittim ve bu telefonu birdaha kayıt yaptıramazsın 1 sene beklemen lazım dedi böyle bir saçmalık olabilir mi ? ne yapmalıyım ?
 


Waveman

Waveman

Üye
Öncelikle konuyu açıcak en doğru yeri bulduğun için sana bi :alkis adamlar 1 sene bekle diosa demekki beklemen gerekiyomuş yapcak bişey olduğunu sanmıyorum :ah
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
dostum telefonun için 1 sene beklemene gerek yok konu yeri burası değil ama cvp verelim telefonunu tek bir hat üzerinde yanı kendi adına ai bir numara üzerinden çalıştırabilirsin onuda btk yapıyor (bilgi teknoloji kurumları) bağlı bulundugun ildeki adliye yada belediyeden sora bilirsin
 
15097

15097

Üye
Android değil miydi o :ehe
 
Hakanmtn54

Hakanmtn54

Üye
benimde bloke şuan 1 ay içinde yurt dışı giriş çıkış yapmış bir pasaportla bankaya 100 tl yatırarak kayıt yaptırabiliyorsun. hattının şubesine git daha detaylı bilgi verirler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt