Telefon Tavsiyesi SAMSUNG mu yoksa HTC mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
SAMSUNG mu yoksa HTC mi ?
Belli bir cihaz karşılaştırması istemiyorum. Genel olarak soruyorum. Hangi marka gerekse tasarım gerekse malzeme kalitesi gerekse aksesuar olarak daha iyi ?

Bana göre HTC nin tasarımı çok daha üstün.. Ama bu benim acizane görüşüm.

Sizce ?
 


.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
Seninle aynı ikilemde kaldım ama (HTC'nin one serisi hariç) diğer telefonları dandik geliyor. HTC one serisi çıkmasaydı samsung gs3 alıcaktım ama one serisi çıktığı için HTC One x aldım pişmanmıyım hayır gene olsa gene alırım.

HTC tasarımı olsun dayanıklılığı olsun performans olsun hep önde tek zayıfı bataryasının çıkmaması ve çabuk bitmesi. ( çabuk bitmesi dediğim büyük boyutlu oyunları bile 5 saat oynatır rahatlıkla ) yani 1 buçuk gün gidiyor şarzım.
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Seninle aynı ikilemde kaldım ama (HTC'nin one serisi hariç) diğer telefonları dandik geliyor. HTC one serisi çıkmasaydı samsung gs3 alıcaktım ama one serisi çıktığı için HTC One x aldım pişmanmıyım hayır gene olsa gene alırım.

HTC tasarımı olsun dayanıklılığı olsun performans olsun hep önde tek zayıfı bataryasının çıkmaması ve çabuk bitmesi. ( çabuk bitmesi dediğim büyük boyutlu oyunları bile 5 saat oynatır rahatlıkla ) yani 1 buçuk gün gidiyor şarzım.

evet sense serisini oldukça begendim ben. peki samsung ta şarj nasıl ?
 

Subzero01

Üye
evet sense serisini oldukça begendim ben. peki samsung ta şarj nasıl ?

Onu da ben cevaplayayım :) sgs2 kullanıyorum ve sürekli oyun oynayıp nette gezindiğimde 1 gün ancak gidiyor fakat sadece görüşmek ve mesajlaşmak ta 1,5 veya 2 gün kadar dayanabiliyor.
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Onu da ben cevaplayayım :) sgs2 kullanıyorum ve sürekli oyun oynayıp nette gezindiğimde 1 gün ancak gidiyor fakat sadece görüşmek ve mesajlaşmak ta 1,5 veya 2 gün kadar dayanabiliyor.

hm yani htc den daha mi iyi şarj i ? s 2 nin sıfır fiyatı ne kadar ?
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Tasarim htc,aksesuar samsung.
 
Strange

Strange

Üye
Samsung derim...
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Galaxy Not serisinden itibaren Samsungu daha çok sevmeye başladım şuan HTC nin gözümde hiçbir çekiciliği kalmadı
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
htc benim acimdan her zaman saygi duyulacak işler yapmiştir.
 
firatcetin20

firatcetin20

Üye
Kesinlikle HtC yi öneririm iki modelini de kullanıyorum one x ve desire x ikisi de mükemmel htc nin yanında samsunga telefon bile demem ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
lordufuk

lordufuk

Üye
gtc onexde sarj sıkıntısı çok vardı diğer telleri bilmem ama htc nin on serisinin tasarımı çok güzel samsung şarj ve donanım konusunda bencne htc den daha iyi donanım derken direct arama akıllı bekleme vs.
 
FordFocus RS

FordFocus RS

Üye
tabiki samsung
 

kmlplz

Üye
Sgs3 kullaniyorum suan icin memnunum ama suan senin yerinde olsam htc one x degil htc one x+ alirim. :-)
Illaha htc diyosan tabi :-)
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
samsung boşunamı kral htc ne be?
 

ibrahimoh

Üye
samsung al bence
 
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
Bence samsung biraz dandik telefonlar üretiyor s3 gibi devrim yaratan cihazlar üretiyor ve çok kalitesiz bir kasa yapıyor abimde samsung corby 2 var onun telefonuda plastik benim 5800 da ama samsung un çok kötü bir kasası var ve bir tasarımı yok denecek kadar az değiştirerek cihazlarında kullanıyor htc bana göre güzel geliyor 1000 tl nin üstünde bir bütçem olsaydı htc one x veya sony alırdım
 
Zen17

Zen17

Üye
Samsung dünyanın en iyi 2. Markası seçildi ve ürünlerinin neredeyse hepsi htc ninkilerden daha başarılı. Bu sorunun cevabı kesinlikle samsung ama Apple ile karşılaştırsaydin o zaman gerçekten tartışmaya değer olurdu diye düşünüyorum.
 
Türe

Türe

Üye
Cihaza göre farklılık gösterebilir. Açıkçası malzeme kalitesi olarak kesinlikle hTc . Fakat yenilik ekleme ya da yazılımsal farklılıklar olarak ikisi de güzel deneyim sunacak şekilde geliştiriyor cihazlarını.
 


Üst Alt