kardesım turkcell msn ıstıyorsan yapılandırma ayarlarını aldıktan sonra sana msnı yuklıceen lınkı verıyor o lınkten ındır tel hafızasına ındırıo oradan yukleyınce msnın gelısmıs ayarından baglantıyı sec turkcell msn dıe bı erısım noktası war onu sec.Artık kullanmaya hazır