Samsung Kies Bağlanmıyor

    Konu Sahibi
Samsung Kies Bağlanmıyor
Arkadaşlar Telefonum Samsung S5253. Usb Kablosunu pc ye bağlıyorum Kies i Açıyorum Hep bağlanıyor yazıyo ama Girmiyo.. Alltada MTP Deviceyi Buluyo 2 saniyede bir Ne yapmalıyım yardım Please..
 
Kardeş bende Samsung Star II var ve bendede aynı sorun var.Ben telefonu güncelleştirmek istiyorum.Ama başaramıyorum.Bayramdan sonra garantiye göndereceğim.Orada onlar yapıcak güncelleştirmeyii
 
Tepkiler: Dragon331
    Konu Sahibi
Of Bunun Başka yolu yokmu ya kendimiz yapabilecegimiz :S
 

Piaa

Üye
Aynı sorunu ben de yaşadım. Epey uğraştım. Ancak sorun Windows Media Player'da. MTP Device WMP içerisinde barınıyor. Ben sorunu Windows Media Player'ı yeniden kurarak çözdüm.
 
Tepkiler: Dragon331
    Konu Sahibi
Kardesim Tesekkürler bida kurdum oldu eyw.