Samsung, Karbon Fibere Geçebilir

Sponsorlu Bağlantılar

hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
Samsung, Karbon Fibere Geçebilir
Samsung, Karbon Fibere Geçebilir


Fotoraf:





Açıklama:


Polikarbon ve plastik malzeme kullanımı konusunda eleştrilen Samsung, yeni tasarımlarında başka materyallere yer verebilir. Samsung'un en önemli kriterlerinden bazılarını oluşturan incelik ve hafifliği sağlamak için, karbon fiber de güzel bir seçim olarak görülüyor.

Samsung'un petrokimya bölümünün yaptığı duyuruya göre, karbon fiber materyal üreten SGL Group ile ortaklık anlaşması imazalandı. Yarı yarıya hisseli yapılan bu ortaklık sonrası oluşan isim ise Samsung GGL Carbon Compsite Material oldu.

Samsung, yaptığı açıklamada bu ortaklık sonucu beklentilerini ve kullanım alanlarını açıklamadı. Fakat firmanın daha önceki alımlarına bakacak olduğumuzda, genelde kullanacağı bileşenleri üreten firmalarla ortaklık kurarak ya da satın alarak, kullanılan malzemenin tedariğinde oluşan masrafı minimuma indirme çabası olduğu görülüyor.
Yani bu da demek oluyor ki, önümüzdeki dönemde Samsung'un cihazlarında karbon fiber materyale yer verebilir.

Tam bu noktada, Samsung'un sadece bir teknoloji firması olmadığını da hatırlamamız gerekiyor. İnşaat ve otomotiv sektöründe de bulunan firma, belki de bu materyallere başka sektörlerde şans verecek

 


Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
E bir zahmet yani :)
 
enterneoll

enterneoll

Üye
belki şimdi fan sayıcklar beni ama ben kalitesinden memnunum çok hoşuma gidiyor :D ciddiyim ama
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Fiber olmaz çok çabuk kırılır kalın yaparsada tel çok kaba olur ayrıca fiber aliminyumdan bile daha maliyetli samsung sırf maliyeti az diye plastik kullanıyor.
 
enterneoll

enterneoll

Üye
Fiber olmaz çok çabuk kırılır kalın yaparsada tel çok kaba olur ayrıca fiber aliminyumdan bile daha maliyetli samsung sırf maliyeti az diye plastik kullanıyor.

hala plastik diyolar polikarbon abi polikarbon daha dokunmadan plastik ona bakarsak sanki iphone çok dayanıklı bi düştümü her tarafı çatlıyor sonra masrafı telefon kadar
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Bakınız: Damacana Plastiği :)
 
enterneoll

enterneoll

Üye
nedense şu sıralar damacanalar iyi satıyor geçen yıl bir firma sadece bir modeli 60 milyon sattı ve satmaya devam ediyor

I <3 Damacana
 
  • Beğen
Tepkiler: erkan811
blacktalon

blacktalon

Üye
karbon fiber pahalı birşey böyle birşey ütopyada kalır :) yada 3000tlye s5 alırsınız
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
arkadaşlar biraz araştırın bari. KarbonFiber nedir ne kadar güçlüdür. Karbon fiber oldukça sağlam bir malzeme. Bugün uzay araçlarında ve superspor araçlarda gövde yapısı olarak kullanılıyor. Ayrıca dünyada sadece 3 ülkede üretiliyor. İsrail,Amerika ve TURKİYE'de Akkök holding bünyesindeki AKSA fabrikasında.
 
MrExpert

MrExpert

Üye


hala plastik diyolar polikarbon abi polikarbon daha dokunmadan plastik ona bakarsak sanki iphone çok dayanıklı bi düştümü her tarafı çatlıyor sonra masrafı telefon kadar

Nasıl bir üyesin yahu bilmeden atlıyorsun Polikarbon ne önce onu öğren :D

tr.m.wikipedia.org/wiki/Polikarbonat
 
MrExpert

MrExpert

Üye
arkadaşlar biraz araştırın bari. KarbonFiber nedir ne kadar güçlüdür. Karbon fiber oldukça sağlam bir malzeme. Bugün uzay araçlarında ve superspor araçlarda gövde yapısı olarak kullanılıyor. Ayrıca dünyada sadece 3 ülkede üretiliyor. İsrail,Amerika ve TURKİYE'de Akkök holding bünyesindeki AKSA fabrikasında.

Doğrudur ama şunuda belirtelim hafif ve sağlamdır ama kırılgandırda yani telefon kasasında şimdilik kullanılamaz çok ince olması gerekir bu yüzden hemen çatlar.
 
enterneoll

enterneoll

Üye


Nasıl bir üyesin yahu bilmeden atlıyorsun Polikarbon ne önce onu öğren :D

tr.m.wikipedia.org/wiki/Polikarbonat

üyelik bölümünü anlamadım anlatmak istediğim tamamen plastik değilde güçlendirilmiş plastik
 
MrExpert

MrExpert

Üye


üyelik bölümünü anlamadım anlatmak istediğim tamamen plastik değilde güçlendirilmiş plastik

Hayır ben şu bağlamda dedim bazı şeyleri bilmeden araştırmadan düzmantık söylüyorsun geçenki xperia z ile s4 ü kıyasladığın konudada aliminyum hakkında bilmeden alakasız şeyler söyledin birşeyi tam araştırmadan söyleme...
 

partyhard

Üye
Babamin işyerinde elemanlar polikarbonu CNC tezgahta deliyolar ne kadar sağlam ordan hesap edin iste. Polikarbon sadece plastik turudur. Ve s4 de yuksek oranda var zaten. S4 u s3 le filan sakin karistirmayin çok daha ince ve kaliteli bi cihaz. Bide 4si de gördük bi düştü arka taraf buz oldu resmen benim nexus arka tarafa 10 kere düştü çizik yok samsungun plastiği en azindan buz olmuyo
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
  • Beğen
Tepkiler: enterneoll
enterneoll

enterneoll

Üye


Hayır ben şu bağlamda dedim bazı şeyleri bilmeden araştırmadan düzmantık söylüyorsun geçenki xperia z ile s4 ü kıyasladığın konudada aliminyum hakkında bilmeden alakasız şeyler söyledin birşeyi tam araştırmadan söyleme...

o söylediklerimin hala arkasındayım çünkü etrafımda görüyorum :D etrafım istemediğim kadar akıllı telefon ile kaplı
 

Benzer Konular



Üst Alt