Samsung innov8 ( i8510) Sorunlar, Sorular, Problemler

Sponsorlu Bağlantılar



Caine

Caine

Üye
bu telefona verdiğim 1480 lira haram olsun. adam milyarlık tlf yapmış ama tüm boyası sökülüp dökülüyor. bende geri kalanları jiletle kazıdım gitti. telefon tam ibretlik. varmı kaporta ustası bi pasta cila attırak :D
 

action9mm

Üye
DOSTUM İKİ PROBLEMİM VAR;

BİRİNCİSİ FIRMWARE GÜNCELLEMESİ YAPAMIYORUM.SON SÜRÜM PC STUDIO YÜKLÜ TELEFONDA PC STUDIOYU SEÇEREK BAĞLANIYORUM AMA OLMUYOR.:vur GARANTİLİ TELEFON.BİLİYORUM DİYECEKSİNKİ APOLLO İLE YÜKLE.GARANTİYİ BOZMAK VE TELEFONU İNGİLİZCE KULLANMAK İSTEMİYORUM.YENİ 2010 SÜRÜM TÜRKÇE YAZILIMI YOKMUKİ BU TELEFONUN YÜKLEYEMİYORUM.YOKSA PEKİ NEDEN SİTESİNDE ( ) YÜKLENEBİLİR DESTEKLİ 4 TELEFON ARASINDA INNOV8 VAR YADA SİTEYİ YAPANLAR GERİZEKALI BENCE.:off: EL İNSAF 2008 VERSİYON YAZILIM VAR TELEFONDA 2 SENE GEÇMİŞ INNOVDAN ESKİ TELEFONLARA BİLE YENİ VERSİYON YAZILIMLAR GELDİĞİNİ BİZZAT GEÇEN GÜN SERVİSİNE GİTTİĞİMDE ÖĞRENDİM.AMA INNOV8 İÇİN HİÇBİR YENİ SÜRÜM YAZILIM ELLERİNE GELMEMİŞ.

İKİNCİSİ MADEM TELEFONLA 320X240 120FPS - 640X480 30FPS ÇEKEBİLİYORUZ.NEDEN BU TELEFONLA EN AZINDAN 24FPSLE FELANDA OLSA (18FPS E DE RAZIYIM) 1280X720 HD FORMATINDA VIDEO ÇEKEBİLECEĞİMİZ BİR PROGRAM VE HD PLAYER YOKMU? BANA ULAŞIRSAN SEVİNİRİM. [email protected]
 

zifir12

Üye
ben bu msn ı yükleyemedim yardımcı olursanız sevinirim
 

ceskin

Üye
bırıncısı sky ı yukleyemıyorum downlda bastgmda bı tel resmı cıkıo okadar yukle butonu yok.ıkıncısıde msn hıbır sekılde olmuyor yada ben beceremıyorum.yardımcı olandan allah razı olsun
 

fp010509

Üye
i8510 ile diz üstü bilgisayardan internete girebilirmiyim modem olarak kullanabilirmiyiz bu telefonu kullanırsak bana yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkurler...........
 

fp010509

Üye
slm millet i 8510 telefon kullanıyorum buna navigasyon yuklemek istiyorum nasıl yapabilirim cevaplarınız ve yardımlarınız için şimdiden teşekkurler.......
 
kındefi

kındefi

Üye
selam dostlar i8510 batarya cabuk boşalıyor batar ya degiştiriyorum şarj degiştiriyorum olmuyor jbaktaskman kurdum gizli pro sömüriyor diye gene olmadı fomat atım olmadı yeni yazılım varmı varsa tr si varmı selamlar
 

saltunel

Üye
aynı sorun ben de de var.
yok mu yardımcı olabilecek arkadaşlar???

--------------- Ekleme ---------------

selam dostlar i8510 batarya cabuk boşalıyor batar ya degiştiriyorum şarj degiştiriyorum olmuyor jbaktaskman kurdum gizli pro sömüriyor diye gene olmadı fomat atım olmadı yeni yazılım varmı varsa tr si varmı selamlar

aynı sorunu ben de yaşıyorum
lütfen birileri yardımcı olsun..
 
  • Beğen
Tepkiler: tekwandocu
kındefi

kındefi

Üye
bende innov8 kulanıyorum telefona pyton nasıl yüklenir yardımcı olursan sevinirim
 

etunc

Üye
bu telefona türkçe sürüm yüklemeye çalışıyorum ama beceremedim anlatımda bulamadım lütfen yardım
 

xliger

Üye
Samsung İnnov8 kullanıcısıyım benimde telefonumun ön yüzündeki siyah bölümler döküldü ve bende tamamını sıyırdım. benim telefonun video çekimi çok kötü ses ve görüntü uyuşmazlığı var ve çok hışırtı var karışık sesler geliyor acaba yazılım hatasındanmı çözemedim bu konuda yardımcı olabilecek varsa MCGUIDER 2009-Garmin XT yükledim ikisindede navigasyonu başlatamayorum gps bulunamadı diyor yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür ediyorum
 
seytan99

seytan99

Üye
kardeş bende yazılm güncelleyemiyorum ana makina adresi yanlış diyor yardımcı olursan sevinirim şimdiden teşekkürler
 

cankavgaci

Üye
Innov8 kilitlendi! Sadece tuş takımındaki numara tuşları ve kapatma tuşu bir de dokumatik orta tuşun yön fonksiyonu çalışıyor. telefon bunun dışında normal ama hiçbirşeye giremiyorum. Senin yönteminle güncelleştirme de yaptım ama olmadı yardım edersen sevinirim. DURUMUM ACİL! :vur

Pm de attım.
 


Üst Alt