uglylizard
Üye
Merhaba ben aşağıdaki linkteki CorePlayer v1.2.0 Symbian OS.rar programını kurdum
video açtıktan yaklaşık 2 dk sonra telefon kapanıyor. Telefon hafızasında yer olmadığı için depo hafızasına kurdum o yüzden olabilir mi? yardımcı olursan gerçekten çok sevinirim.
http://www.maxicep.com/s60-3rd-vide...-coreplayer-v1-2-0-symbian-os-9-a-107686.html
video açtıktan yaklaşık 2 dk sonra telefon kapanıyor. Telefon hafızasında yer olmadığı için depo hafızasına kurdum o yüzden olabilir mi? yardımcı olursan gerçekten çok sevinirim.
http://www.maxicep.com/s60-3rd-vide...-coreplayer-v1-2-0-symbian-os-9-a-107686.html

GARANTİLİ TELEFON.BİLİYORUM DİYECEKSİNKİ APOLLO İLE YÜKLE.GARANTİYİ BOZMAK VE TELEFONU İNGİLİZCE KULLANMAK İSTEMİYORUM.YENİ 2010 SÜRÜM TÜRKÇE YAZILIMI YOKMUKİ BU TELEFONUN YÜKLEYEMİYORUM.YOKSA PEKİ NEDEN SİTESİNDE (
EL İNSAF 2008 VERSİYON YAZILIM VAR TELEFONDA 2 SENE GEÇMİŞ INNOVDAN ESKİ TELEFONLARA BİLE YENİ VERSİYON YAZILIMLAR GELDİĞİNİ BİZZAT GEÇEN GÜN SERVİSİNE GİTTİĞİMDE ÖĞRENDİM.AMA INNOV8 İÇİN HİÇBİR YENİ SÜRÜM YAZILIM ELLERİNE GELMEMİŞ.