Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Samsung i9000 Galaxy S ? nokia N8 ?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ataparkli61
Üye
Konu Sahibi
Samsung i9000 Galaxy S ? nokia N8 ?
arkadaşlar sizce hangisini Samsung i9000 Galaxy S nokai N8 alsam iyi bir iş yapmış olurum yardımcı olurmusunuz???????????
orhiorhiorhi
Üye
her yerde aynı konu var ben samsung GT-9000 Galaxy S diyorum android çünkü n8 i de inceledim ekran algılaması bir samsung wave kadar değil kamera için almıyorsan samsung derim... ama galaxy s harika fotoğraflar çekiyor flaşı da yok... bu kadar parayı gözden çıkarmışken htc hd2 ve ya htc legend gibi htc modellerine bak müthiş kaliteli cihazlar
futbol123
Üye
nokia n8 tabiki
SavinMe
Üye
ben olsam n8 alırım... samsunglar'ı nedendir bilmem ama hiç sevmiom
ataparkli61
Üye
Konu Sahibi
evet aslında bende n8 diyorum ama bir anda terettüt ettin hangisi diye
orhiorhiorhi
Üye
bende kesinlikle samsung sevmiyordum ama son zamanlarda çok iyi cihazlar üretmeye başladı galaxy s de bunların başında geliyor android ve amoled ekranlı samsung galaxy s diyorum
PhyscoDevil
Üye
nokiadan sogudum artık iyice param olsa alacagim ilk telefon galaxy s