Samsung i9000 Galaxy S ? nokia N8 ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ataparkli61

Üye
    Konu Sahibi
Samsung i9000 Galaxy S ? nokia N8 ?
arkadaşlar sizce hangisini Samsung i9000 Galaxy S nokai N8 alsam iyi bir iş yapmış olurum yardımcı olurmusunuz???????????
 


orhiorhiorhi

orhiorhiorhi

Üye
her yerde aynı konu var ben samsung GT-9000 Galaxy S diyorum android çünkü n8 i de inceledim ekran algılaması bir samsung wave kadar değil kamera için almıyorsan samsung derim... ama galaxy s harika fotoğraflar çekiyor flaşı da yok... bu kadar parayı gözden çıkarmışken htc hd2 ve ya htc legend gibi htc modellerine bak müthiş kaliteli cihazlar :oke:
 
futbol123

futbol123

Üye
nokia n8 tabiki
 
SavinMe

SavinMe

Üye
ben olsam n8 alırım... samsunglar'ı nedendir bilmem ama hiç sevmiom :ehe
 

ataparkli61

Üye
    Konu Sahibi
evet aslında bende n8 diyorum ama bir anda terettüt ettin hangisi diye
 
orhiorhiorhi

orhiorhiorhi

Üye
bende kesinlikle samsung sevmiyordum ama son zamanlarda çok iyi cihazlar üretmeye başladı galaxy s de bunların başında geliyor android ve amoled ekranlı samsung galaxy s diyorum
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
nokiadan sogudum artık iyice param olsa alacagim ilk telefon galaxy s
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
13
Görüntüleme
841
XXXturi01
Cevap
0
Görüntüleme
329
XXXturi01
Cevap
3
Görüntüleme
302
KomiserMemoli_12
Cevap
2
Görüntüleme
735


Üst Alt