kardeşim ayarlardan internet hesabı oluşturman lazım boş bi hesap açman gerek bağlanma için onu tanıt sonra nete hattın üzerinden bağlanabilirsin bada daha 2 ye geçmesine karşın bu problemi tam olarak düzeltmiş değil sanırım şu an bu teli kullanmıyorum kusura bakma elimde olsa daha detaylı anlatabilirdim