Samsung GT B5310'u Kies tanımıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cngzhn81

cngzhn81

Üye
    Konu Sahibi
Samsung GT B5310'u Kies tanımıyor
Telefonla birlikte gelen diskle birlikte bilgisayarıma Kiesi kurdum(Windows xp 32bit). Bağlantı açıklamasında telefon bilgisayara bağlandığında kies otomatik tanır deniyor fakat tanımadı.. telefon ayarlarından pc bağlantısıda kies seçili. Ayrıca aygıt yöneticisinde, device on USB 2.0 Hub bulunamadı uyarısı geliyor. Telefon ekranında bağlantı kuruldu açıklaması geliyor. Bilen bi kişi durumu açıklayabilir mi lütfen?

--------------- Ekleme ---------------

yok mu bilen bi dost?
 


cngzhn81

cngzhn81

Üye
    Konu Sahibi
yeni bir hafıza kartı taktım, sorun çözüldü.. sanırım kartta problem vardı..
 

erkanayla

Üye
bende usb aldım bugun kise bağlamadı bağlanıyor diyor bağlamıyor yanı beklıyorum ne kadar beklıyorum cvp yazarsanız sevınırım

- - - Eklendi - - -

telım samsung b5310
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
bende usb aldım bugun kise bağlamadı bağlanıyor diyor bağlamıyor yanı beklıyorum ne kadar beklıyorum cvp yazarsanız sevınırım

- - - Eklendi - - -

telım samsung b5310

kardeşim iki senelik konuyu hortlatmışsın :alkis samsung veya android bölümüne açarsan daha iyi yardımcı olurlar
 
pentagram_34

pentagram_34

Üye
bilgisayarınızda ki driverları tanıtıp yada tak-çalıştır donanımları kontrol edip,kullanmaya başlıyabilirsiniz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt