Samsung Galaxy Wonder mi? Sony Ericsson Ray mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
FordFocus RS

FordFocus RS

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy Wonder mi? Sony Ericsson Ray mi?
arkadaşlar merhaba.daha önce galaxy wondere karar vermiştim.ama biraz araştırma yapınca sony ericssonu beğenmeye başladım.bana bu konu hakkında yardımcı olursanız sevinirim.bu iki telefondan hangisini tercih edeyim? şimdiden tşk ederim...
 


Never_Back_Down

Never_Back_Down

Üye
Galaxy Wonder Xperia cihazların sar değeri yüksek
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
Wonder ;)
 

KarakayA67

Tabiki ray 3 ay kullandim kamerasi hizi sarji sony farki tek eksgi ekrani ufakti
 
amcalu1

amcalu1

Üye
Ekranin küçük olması sorun değilse ray al sorun olursa neo v alabilirsin
 
Kerim.

Kerim.

Üye
wonder:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: FordFocus RS
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
wonder.
 
15097

15097

Üye
Wonder.rayin sar degeri cok yuksek
 
FordFocus RS

FordFocus RS

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar hepiniz saolun.tercihimi wonderden yana kullanacağım büyük ihtimal.başka alternatifim yok.tekrar teşekkür ederim hepinize:oke:

- - - Eklendi - - -

wonderde ahize kısıklığı yaşanıyormuş galiba.bu gerçekten doğru mu sizce??
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
1 kere konuşma sırasında ses yükseltmeye bas sürekli yüksek çıkar ses.
 
caglar b

caglar b

Üye
ray in sar degeri o kadar yüksek degil ,bence iki telefonuda eline al kurcala ve öyle karar ver
 
15097

15097

Üye
ray in sar degeri o kadar yüksek degil ,bence iki telefonuda eline al kurcala ve öyle karar ver
evet katılıyorum ben ray'in sar değerini 1.6 sanıyordum meğer 0.96 imiş.bencede ray'i de incelesin.
 
hunter41

hunter41

Üye
Xperia ray iyidir.Android 4 sürümünü aldı.Wonder de oda yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt