samsung galaxy wonder ı8150 kullanılabilicek en iyi rom

  • 29 Mart 2013
  • 1198 Okunma
  • 2 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. telefonumu daha once yuzlerce kez romladm fakat hic birinden memnun kalmadm sizce bu telefonda oyun ve programlarda kasma yapmayacak ram 'i fazla tüketmeyen kamera vs herseyi çalısabilicek iyi ve stabil bi rom varmı (android sürümü onemli değil) yardımcı olursanz cok sevinirim iyi forumlar.
     


    Yazan: datafaks
  2. Kardeşimm öyle bi rom yok malesef bende bekliyorum samsung destek veriyo yeni çıkan sürümlerde de galaxy w için bişey yok cm9 var. Oda tam stabil degil orjinal rom daha iyi bence ama onda da adam gibi oyun oynayamiyon bekliyorum ben adam gibi bişey çıkar belki
     
  3. aynen oyle kardesim dedigin qibi zaten bu telefona en son surum 2.3.6 suan kullandgmz daha otesi yok :(
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
21/09/2018 - 06:57