Apol16
Üye
Samsung galaxy wonder 3g sorunu
Selam bu cihazı yeni aldım, fakat 3g ayarlarım açık olmasına rağmen şebeke modu gsm/wcdma ayarlı olmasına rağman 3g ile değilde edge ile bağlantı kuruyor, bunun sebebi bulunduğum yerde 3g şebekesi olmamasımı yoksa farklı birşeylermi yapmam gerekiyor teşekkürler. müşteri temsilcisi bulunduğunuz yerde 3g bağlantısı yoktur deyip konuyu kapattı.
