Samsung Galaxy SIII Çıkıyor ...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

oqlahoma

Üye
Yuh oha çüş 2 gb ram s2 dün çiktiydi yaw
 


Avunyali

Üye
    Konu Sahibi
Dün Çıkmış Olabilir ... Ama SIII çıktı Burada KAYNAK KAYNAK diye bağırıyorlar ... Şimdi Almışlardır Paylarını ... SIII Sipariş Verirsen Yurtdışından 2.300TL Hepsi buradada
 
Peocawe

Peocawe

Üye
2GB RAM! :aman2:
 
aşikar53

aşikar53

Üye
akuye bagli gezeriz artik 2gb ram :p
 

Avunyali

Üye
    Konu Sahibi
:D Çıktı Zaten 4 Çekirdekli İşlemcisi Var
 
legolas29

legolas29

Üye
El insaf yahu 2gb ram de olmaz ki ...Ayrica 0.7 saniyede foto cekme ozelligi super
 
  • Beğen
Tepkiler: Avunyali

Avunyali

Üye
    Konu Sahibi
1 Varmış Pardon
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt