Samsung Galaxy SII GT-I9100

Sponsorlu Bağlantılar

EAGLE_TEAM

EAGLE_TEAM

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy SII GT-I9100
arkadaşlar samsun galaxy s2'me arkadaşım root ve rom attı fakat 2-3 ay kullandıktan sonra cihaz kendi kendine ısınmaya ve şarjı 3 saat kadar falan gitmeye başladı bunun için yardımcı olurmusunuz? yardımlarınızı bekliyorum
 


eren3546

eren3546

Üye
süper su ayarlar dan rootu kaldirabilirsin format at düzelir bende s2 kullaniyorum
 
EAGLE_TEAM

EAGLE_TEAM

Üye
    Konu Sahibi
yazılımsal olarak yeniden rom yüklemek istiyorum ama nasıl yapacağımı anlamadım bir türlü :)
 
maktama

maktama

Üye
Rootu kaldırmana gerek yok, niye kaldırsın ki?? Cwm'den wipe cache Ve wipe dalvik cache yap(bilgileriniz silinmez), telefonu restart et.
Hala sorun varsa yine cwm'den ilk önce backup al. Sonra yine cwm'den datafactory reset yap(uygulama/sistem bigileri silinir, tel hafızasındaki foto/dosya lara falan dokunmaz). Her ihtimale karşı en başta telefonunuzun hafızasında şu an kullandığınız custom romu bulundurun.

Telefonu tekrar açtığınızda sistem sıfır olarak açılırsa tekrar cwm'ye girip restore kısmından advanced restore ile sadece data kısmını restore yaparsınız. Tüm program bilgileriniz herşeyiyle geri gelir, tekrar uğraşmazsınız.

Kullanılan teknik terimlerin açıklamasını, detaylarını, nasılını, görsellerini youtube'dan bulabilirisiniz. 1 kere yaptığınızda aslında anlattığım kadar karışık olmadığını görürsünüz:D
 
EAGLE_TEAM

EAGLE_TEAM

Üye
    Konu Sahibi
Rootu kaldırmana gerek yok, niye kaldırsın ki?? Cwm'den wipe cache Ve wipe dalvik cache yap(bilgileriniz silinmez), telefonu restart et.
Hala sorun varsa yine cwm'den ilk önce backup al. Sonra yine cwm'den datafactory reset yap(uygulama/sistem bigileri silinir, tel hafızasındaki foto/dosya lara falan dokunmaz). Her ihtimale karşı en başta telefonunuzun hafızasında şu an kullandığınız custom romu bulundurun.

Telefonu tekrar açtığınızda sistem sıfır olarak açılırsa tekrar cwm'ye girip restore kısmından advanced restore ile sadece data kısmını restore yaparsınız. Tüm program bilgileriniz herşeyiyle geri gelir, tekrar uğraşmazsınız.

Kullanılan teknik terimlerin açıklamasını, detaylarını, nasılını, görsellerini youtube'dan bulabilirisiniz. 1 kere yaptığınızda aslında anlattığım kadar karışık olmadığını görürsünüz:D


öyle bir anlatışın varkı sanki kalp ve beyin üstüne ordinaryusluk yapan prof.dr. konuşsa daha basit gelirdi :) :D
 


Üst Alt