Tavsiye Samsung Galaxy S6 üretim hatası

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: hikmet366


hikmet366

hikmet366

Üye
Servise versem 1 ay cihazsız kalıcam hocam oda sorunankarada ikamet ediyorum
Başarı teknik servise verirsen 20 gün içinde rapor gelir vatan verir yeni telefon alırsın
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: hikmet366
hikmet366

hikmet366

Üye
Raporun geleceğindende süpheliyim herkes bakıp abi bişey yok dedi
Olması önemli degil servise diyorsun ki ben telefondan memnun değilim vatan pc ilekonustum beni buraya yönlendirdiler diyorsun

Ve onlara ben cihazdan memnun değilim ve değişim istiyorum

Mağaza 15 gün içinde telefon geri alma hakkı var ama servisin 1 ay geri alma hakkı var yoksa daha o telefonu asla ama asla geri almazlar ben kendi cihazını 16 günlük iken verdim servise

Servis e kadın telefonu senden alırken telefonun ilk 30 gün diye not alıyor ve sana diyor ki bir not alıyor ve oraya cihazdan memnun değilim değişim istiyorum diyorsun ve 20 gün bekliyorsun

Telefonu servis inceleyecek onaylayacak

Sonra İstanbula yollayacak telefonu ana şubeye oradan servise bir kağıt gelecek ve sen o kağıt ı alıp vatan a gidip yeni bir başka cihaz yada aynısından alabiliyorsun .

Çünkü aynısını bende yaptım.

Hergün servisi arıyordum .

Ama adam sana demiş yarın servisi ı ararız değişim olur derse değiştiriz demiş olmaz der ise

Direk git başarı teknik servise sadece başarı teknik servis e git başka servis e verirsen onaylamazlar .

Dediklerimi yap .
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Bencede bunun pek bi önemi yok. Telefonu kullanırken donanım yada yazılım açısından sorun yoksa ne gerek var servise vermeye yada parayı alıp tekrar aynı cihazı almaya
 
  • Beğen
Tepkiler: MXKM
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Olması önemli degil servise diyorsun ki ben telefondan memnun değilim vatan pc ilekonustum beni buraya yönlendirdiler diyorsun

Ve onlara ben cihazdan memnun değilim ve değişim istiyorum

Mağaza 15 gün içinde telefon geri alma hakkı var ama servisin 1 ay geri alma hakkı var yoksa daha o telefonu asla ama asla geri almazlar ben kendi cihazını 16 günlük iken verdim servise

Servis e kadın telefonu senden alırken telefonun ilk 30 gün diye not alıyor ve sana diyor ki bir not alıyor ve oraya cihazdan memnun değilim değişim istiyorum diyorsun ve 20 gün bekliyorsun

Telefonu servis inceleyecek onaylayacak

Sonra İstanbula yollayacak telefonu ana şubeye oradan servise bir kağıt gelecek ve sen o kağıt ı alıp vatan a gidip yeni bir başka cihaz yada aynısından alabiliyorsun .

Çünkü aynısını bende yaptım.

Hergün servisi arıyordum .

Ama adam sana demiş yarın servisi ı ararız değişim olur derse değiştiriz demiş olmaz der ise

Direk git başarı teknik servise sadece başarı teknik servis e git başka servis e verirsen onaylamazlar .

Dediklerimi yap .
Ankaradamı ikamet ediyorsunuz ankarada mereye götürmeliyim yarın tatil değilse konuşurız servisle dedi vatanın mağaza müdürü ama pek ümitli konuşmado değişim olacağını sanmıyorum siz abarrıyorsunuz dedi şimdi 20 günde uzun bi süre 20 gün telefonsuz ne yapacağım
T
Bencede bunun pek bi önemi yok. Telefonu kullanırken donanım yada yazılım açısından sorun yoksa ne gerek var servise vermeye yada parayı alıp tekrar aynı cihazı almaya
telefonun kullanımında kamerasında bir sorun yok ama dediğim gibi yandan bakınca kamera camının yanında gözüken pilastik parcaları var elimle alamıyorum şimdi servise yollarsam ve değişim yapmazlarsa cihazın nasıl geleceğinede güvenemiyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: hikmet366
hikmet366

hikmet366

Üye
Ankaradamı ikamet ediyorsunuz ankarada mereye götürmeliyim yarın tatil değilse konuşurız servisle dedi vatanın mağaza müdürü ama pek ümitli konuşmado değişim olacağını sanmıyorum siz abarrıyorsunuz dedi şimdi 20 günde uzun bi süre 20 gün telefonsuz ne yapacağım
Senin için bir önemi yok ise verme oynayan bir home tuşu ve kamerada problem


Ben şimdi tekrar servise telefon verecem

Neden mi kameradan ses geliyor. .
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Senin için bir önemi yok ise verme oynayan bir home tuşu ve kamerada problem


Ben şimdi tekrar servise telefon verecem

Neden mi kameradan ses geliyor. .
Şimdi verip siyahını alsam diyorum ama ankaradayım cihazı ankarada bereceğim istanbula gidecek gelecek vs derken nasıl geleceğine emin değilim hami bunum için verip 30 gün bekleyip değişim çıkmazsa ve cihaz verdiğim gibi gelmezse o zaman ne yapacağım
 
hikmet366

hikmet366

Üye
Yok zaten cihaz serviste onaylanacak sonra İstanbula gidecek

Yani serviste cihazın resmini çekiyorlar istanbul onaylıyor istanbul cihazı istiyor ve servis kargoya verir yerine istanbul kağıt yolluyor

İstanbul onaylamadan cihaz İstanbula gitmio
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Kameradan ses gelir içindeki lensin sensöründen kaynaklı. Avast cihazı gerçekte görmedim ama hiç büyütülecek birşey yok gibi
 
  • Beğen
Tepkiler: hikmet366
hikmet366

hikmet366

Üye
Kameradan ses gelir içindeki lensin sensöründen kaynaklı. Avast cihazı gerçekte görmedim ama hiç büyütülecek birşey yok gibi
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Bu bazen öyle bir takıntı yapıyorum abartmamak bile yanında fis kalir
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Bu bazen öyle bir takıntı yapıyorum abartmamak bile yanında fis kalir
Hmm dikkat ettiğime göre odak yapmaya çalışınca ses geliyor. Peki bu sorun sadece karanlıkta mı gerçekleşiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: hikmet366
hikmet366

hikmet366

Üye
Hmm dikkat ettiğime göre odak yapmaya çalışınca ses geliyor. Peki bu sorun sadece karanlıkta mı gerçekleşiyor
aydınlık karanlık fark etmiyor


Telefonu açıp kapattığımda açtığımda yapıyor kamerayı açtığımda yapıp video çekerken yapıo telefon sarsildiginda yapıo daha çok bu sorun ile şikayet var talep açtım tweet attım faceden ulaştım ve beni aradılar biz sizi yılbaşından sonra servise bekliyoruz dedi bende deminki ben bu kameranın değişmesini istiyorum ve sıfır bir cihazda böyle bir sorun yoktu aldığımda da yoktu diye not ettirdim daha o ce servise verdim normal diyip ilgilenmeden verdiler ben bunda eski çektiğim fotoğrafları çekemiyorum dedim
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Hocam nasıl yapsam bi akıl verin adam servis tatilde değilse yarım sabah servisle görüşürüz servis eğer daha önce böyle bişey gördüyse ve hatalı daha öncede geldi böyle sorun derse (bana göre hata değil siz abartıyorsunuz diye ekledi üstüne) direk veririz dedi hayır derlerse ki öyle derler heralde servise verirsiniz ordan ne sonuç çıkarsa dedi
 
  • Beğen
Tepkiler: hikmet366
hikmet366

hikmet366

Üye
Hocam nasıl yapsam bi akıl verin adam servis tatilde değilse yarım sabah servisle görüşürüz servis eğer daha önce böyle bişey gördüyse ve hatalı daha öncede geldi böyle sorun derse (bana göre hata değil siz abartıyorsunuz diye ekledi üstüne) direk veririz dedi hayır derlerse ki öyle derler heralde servise verirsiniz ordan ne sonuç çıkarsa dedi
Dediğim gibi olacak işte adamda demiş servise verirsiniz demiş.
 
byAndroid

byAndroid

Üye
aydınlık karanlık fark etmiyor


Telefonu açıp kapattığımda açtığımda yapıyor kamerayı açtığımda yapıp video çekerken yapıo telefon sarsildiginda yapıo daha çok bu sorun ile şikayet var talep açtım tweet attım faceden ulaştım ve beni aradılar biz sizi yılbaşından sonra servise bekliyoruz dedi bende deminki ben bu kameranın değişmesini istiyorum ve sıfır bir cihazda böyle bir sorun yoktu aldığımda da yoktu diye not ettirdim daha o ce servise verdim normal diyip ilgilenmeden verdiler ben bunda eski çektiğim fotoğrafları çekemiyorum dedim
Böyle yapması anormal ya. Başkaları da yaşamış mı bu sorunu. Ben sadece telefonu sallayınca kameradan gelen sesi söylemiştim.
Siiznki farklı bi olay
 
  • Beğen
Tepkiler: hikmet366
hikmet366

hikmet366

Üye
Böyle yapması anormal ya. Başkaları da yaşamış mı bu sorunu. Ben sadece telefonu sallayınca kameradan gelen sesi söylemiştim.
Siiznki farklı bi olay
Oda var o normal birşey zaten merceğin oynaya bilmesi için ama

Benimki kamera nin motorundan gelio yor
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Dediğim gibi olacak işte adamda demiş servise verirsiniz demiş.
Ama servisten değişim çıkacağını sanmıyprum şimdi seevislwe telefonu horvkullanıyo sağlam veeip kötü almaktan korkuyorum şimdi anlaradaki kızılaydaki başarı servisine sabah gitsem 10 11 gibi adama göstersem onaylarmı değişimi
 
  • Beğen
Tepkiler: hikmet366
hikmet366

hikmet366

Üye
Ama servisten değişim çıkacağını sanmıyprum şimdi seevislwe telefonu horvkullanıyo sağlam veeip kötü almaktan korkuyorum şimdi anlaradaki kızılaydaki başarı servisine sabah gitsem 10 11 gibi adama göstersem onaylarmı değişimi
İlk vatan pc ne diyor bir bak servis öyle bir gün içinde onaylayamaz hem bunu onaylayan servis değil istanbul onaylıyor servis sadece emir kulu telefonun içini acmiyorlar niye kötü gelsin .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt