avast
Üye
Servise versem 1 ay cihazsız kalıcam hocam oda sorunankarada ikamet ediyorumServise mecbur gider hocam cihaz. Siz bir an önce süre kaybetmeden işinizi halledin.
Servise versem 1 ay cihazsız kalıcam hocam oda sorunankarada ikamet ediyorumServise mecbur gider hocam cihaz. Siz bir an önce süre kaybetmeden işinizi halledin.
Başarı teknik servise verirsen 20 gün içinde rapor gelir vatan verir yeni telefon alırsınServise versem 1 ay cihazsız kalıcam hocam oda sorunankarada ikamet ediyorum
Raporun geleceğindende süpheliyim herkes bakıp abi bişey yok dediBaşarı teknik servise verirsen 20 gün içinde rapor gelir vatan verir yeni telefon alırsın
Olması önemli degil servise diyorsun ki ben telefondan memnun değilim vatan pc ilekonustum beni buraya yönlendirdiler diyorsunRaporun geleceğindende süpheliyim herkes bakıp abi bişey yok dedi
Ankaradamı ikamet ediyorsunuz ankarada mereye götürmeliyim yarın tatil değilse konuşurız servisle dedi vatanın mağaza müdürü ama pek ümitli konuşmado değişim olacağını sanmıyorum siz abarrıyorsunuz dedi şimdi 20 günde uzun bi süre 20 gün telefonsuz ne yapacağımOlması önemli degil servise diyorsun ki ben telefondan memnun değilim vatan pc ilekonustum beni buraya yönlendirdiler diyorsun
Ve onlara ben cihazdan memnun değilim ve değişim istiyorum
Mağaza 15 gün içinde telefon geri alma hakkı var ama servisin 1 ay geri alma hakkı var yoksa daha o telefonu asla ama asla geri almazlar ben kendi cihazını 16 günlük iken verdim servise
Servis e kadın telefonu senden alırken telefonun ilk 30 gün diye not alıyor ve sana diyor ki bir not alıyor ve oraya cihazdan memnun değilim değişim istiyorum diyorsun ve 20 gün bekliyorsun
Telefonu servis inceleyecek onaylayacak
Sonra İstanbula yollayacak telefonu ana şubeye oradan servise bir kağıt gelecek ve sen o kağıt ı alıp vatan a gidip yeni bir başka cihaz yada aynısından alabiliyorsun .
Çünkü aynısını bende yaptım.
Hergün servisi arıyordum .
Ama adam sana demiş yarın servisi ı ararız değişim olur derse değiştiriz demiş olmaz der ise
Direk git başarı teknik servise sadece başarı teknik servis e git başka servis e verirsen onaylamazlar .
Dediklerimi yap .
telefonun kullanımında kamerasında bir sorun yok ama dediğim gibi yandan bakınca kamera camının yanında gözüken pilastik parcaları var elimle alamıyorum şimdi servise yollarsam ve değişim yapmazlarsa cihazın nasıl geleceğinede güvenemiyorumBencede bunun pek bi önemi yok. Telefonu kullanırken donanım yada yazılım açısından sorun yoksa ne gerek var servise vermeye yada parayı alıp tekrar aynı cihazı almaya
Senin için bir önemi yok ise verme oynayan bir home tuşu ve kamerada problemAnkaradamı ikamet ediyorsunuz ankarada mereye götürmeliyim yarın tatil değilse konuşurız servisle dedi vatanın mağaza müdürü ama pek ümitli konuşmado değişim olacağını sanmıyorum siz abarrıyorsunuz dedi şimdi 20 günde uzun bi süre 20 gün telefonsuz ne yapacağım
Şimdi verip siyahını alsam diyorum ama ankaradayım cihazı ankarada bereceğim istanbula gidecek gelecek vs derken nasıl geleceğine emin değilim hami bunum için verip 30 gün bekleyip değişim çıkmazsa ve cihaz verdiğim gibi gelmezse o zaman ne yapacağımSenin için bir önemi yok ise verme oynayan bir home tuşu ve kamerada problem
Ben şimdi tekrar servise telefon verecem
Neden mi kameradan ses geliyor. .
Kameradan ses gelir içindeki lensin sensöründen kaynaklı. Avast cihazı gerçekte görmedim ama hiç büyütülecek birşey yok gibi
Hmm dikkat ettiğime göre odak yapmaya çalışınca ses geliyor. Peki bu sorun sadece karanlıkta mı gerçekleşiyorMedyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu bazen öyle bir takıntı yapıyorum abartmamak bile yanında fis kalir
aydınlık karanlık fark etmiyorHmm dikkat ettiğime göre odak yapmaya çalışınca ses geliyor. Peki bu sorun sadece karanlıkta mı gerçekleşiyor
Dediğim gibi olacak işte adamda demiş servise verirsiniz demiş.Hocam nasıl yapsam bi akıl verin adam servis tatilde değilse yarım sabah servisle görüşürüz servis eğer daha önce böyle bişey gördüyse ve hatalı daha öncede geldi böyle sorun derse (bana göre hata değil siz abartıyorsunuz diye ekledi üstüne) direk veririz dedi hayır derlerse ki öyle derler heralde servise verirsiniz ordan ne sonuç çıkarsa dedi
Böyle yapması anormal ya. Başkaları da yaşamış mı bu sorunu. Ben sadece telefonu sallayınca kameradan gelen sesi söylemiştim.aydınlık karanlık fark etmiyor
Telefonu açıp kapattığımda açtığımda yapıyor kamerayı açtığımda yapıp video çekerken yapıo telefon sarsildiginda yapıo daha çok bu sorun ile şikayet var talep açtım tweet attım faceden ulaştım ve beni aradılar biz sizi yılbaşından sonra servise bekliyoruz dedi bende deminki ben bu kameranın değişmesini istiyorum ve sıfır bir cihazda böyle bir sorun yoktu aldığımda da yoktu diye not ettirdim daha o ce servise verdim normal diyip ilgilenmeden verdiler ben bunda eski çektiğim fotoğrafları çekemiyorum dedim
Oda var o normal birşey zaten merceğin oynaya bilmesi için amaBöyle yapması anormal ya. Başkaları da yaşamış mı bu sorunu. Ben sadece telefonu sallayınca kameradan gelen sesi söylemiştim.
Siiznki farklı bi olay
Ama servisten değişim çıkacağını sanmıyprum şimdi seevislwe telefonu horvkullanıyo sağlam veeip kötü almaktan korkuyorum şimdi anlaradaki kızılaydaki başarı servisine sabah gitsem 10 11 gibi adama göstersem onaylarmı değişimiDediğim gibi olacak işte adamda demiş servise verirsiniz demiş.
İlk vatan pc ne diyor bir bak servis öyle bir gün içinde onaylayamaz hem bunu onaylayan servis değil istanbul onaylıyor servis sadece emir kulu telefonun içini acmiyorlar niye kötü gelsin .Ama servisten değişim çıkacağını sanmıyprum şimdi seevislwe telefonu horvkullanıyo sağlam veeip kötü almaktan korkuyorum şimdi anlaradaki kızılaydaki başarı servisine sabah gitsem 10 11 gibi adama göstersem onaylarmı değişimi
Aynen var bir sıkıntıOda var o normal birşey zaten merceğin oynaya bilmesi için ama
Benimki kamera nin motorundan gelio yor
