Jelly Beanci
Üye
Pixel dizilimi değişmiş olabilirYani bilmediğim için haklisindir bişey diyememde mesela çözünürlükten kastım yani renk ayarı felan gibi z2 den sonra z3 ün paneli aynıydı ama daha parlak ve daha keskin
Amoleden sonra 1080p ips ye geçtim
İlk geçtiğimde pixelleri sayabiliyorumdum özellikle yuvalak hatlarda amoled daha yumuşak görüntü veriyor gibi hissetim
Ama 1080p daha net
sıvı akıyormuş gibi bi görüntü oluşmuyor