Kingmortall
Üye
Hayırlı olsun çok doğru bir seçim.galaxy s5 aldım bugun 2200 tl verdim ama değdi harika bi telefon kamerası video kayıtı daha karıştırmaya devam ediyorum önerim s5 al harika görüntüsüyle ben burdayım diyor
Hayırlı olsun çok doğru bir seçim.
saolasın kardeşimHayirli olsun
Hayırlı olsun çok doğru bir seçim.Evettttttt arkadaş lar S5 aldım 2 gündür kullanıyorum. Güzel stabil. Bikere donma yaptı ilk alıp konuşma yaptıktan sonra oda on saniye sonra düzeldi kendi
Sony dandik derken?SADECE ŞUNU DİYEBİLİRİM SATIŞ RAKAMLARINA BAKIP CEVABINI ALABİLİR BÜTÜN ARKADAŞLAR
Samsung kullanıyorum Apple İphone 5s de var evde Ayrıca Sony z1 de en dandiği sony diyebilirimAralarında ama Apple ile İphone karşılaştırılmıyor bile ikiside mükemmel şu ana kadar ikiside serviste sorun çıkarmadı. Ama sony kadar berbat görmedim
Apple ile iPhone karşılaştırılmıyor derken?SADECE ŞUNU DİYEBİLİRİM SATIŞ RAKAMLARINA BAKIP CEVABINI ALABİLİR BÜTÜN ARKADAŞLAR
Samsung kullanıyorum Apple İphone 5s de var evde Ayrıca Sony z1 de en dandiği sony diyebilirimAralarında ama Apple ile İphone karşılaştırılmıyor bile ikiside mükemmel şu ana kadar ikiside serviste sorun çıkarmadı. Ama sony kadar berbat görmedim
Sadece satış rakamları derken?SADECE ŞUNU DİYEBİLİRİM SATIŞ RAKAMLARINA BAKIP CEVABINI ALABİLİR BÜTÜN ARKADAŞLAR
Samsung kullanıyorum Apple İphone 5s de var evde Ayrıca Sony z1 de en dandiği sony diyebilirimAralarında ama Apple ile İphone karşılaştırılmıyor bile ikiside mükemmel şu ana kadar ikiside serviste sorun çıkarmadı. Ama sony kadar berbat görmedim
Sony dandik derken?
Apple ile iPhone karşılaştırılmıyor derken?
Sadece satış rakamları derken?
Kisisel zevkler vardir koyun sürüsü gibi milleti telefona yönlendirmeye gerek yok
Arkadaslar ben bu firmanin musteri temsilciligine kadar yaptim. Satis sonrasi destek size kotu gibi geliyor ve burada samsungu kotuleyen arkadaslarin hepsi samsung servisinden nasibini almis insanlar bu anlasiliyor. Asil konumuza gelelim s5 kullanan biri olarak sagolsun yuzumu kara cikarmiyor z2 ye 20 mp kamera koymuslar gittim karsilasrirdim s5 kamera neredeyse 2 kat daha iyi. Telefonu cebinizden cikarip el hareketi ile muzigi degistirmeniz buyuk keyif. Cihazi 1 aydir kullaniyorum banamisin demiyor kasma yok. Appleye zaten katmiyorum bile parmak izi hangi cihazda var baska. Slow motion cekim ayri bi zevk. Cihaz hakkinda atip tutmayin cihazi once bi yasayin. Yazan degerlerede cook cok takilmayin 3 ghz olup stabil olmadikdan sonra bi halta yaramicaktir. Ayrica sarj konusunda alayinin eline verir bu cihaz programi kullanmadiginizi anlayip kendi pasif duruma dusuruyor buda sarja etki. S5 ile hayatiniz kolaylasir ve cogu telefonun sunamadigini samsung s5 size yasatir. Cihazi gorup denemeden karar vermeyin. G3 lede karailastirmayin g3 daha sonradan cikti
nasıl kasar yapma gözünü sevim bende s5 sevmiyom ama kasıyo felan yanlış bilgi vemeS5'i vodafone da denedim. Telefon gözle görülür şekilde kasıyor. Senin söylediğin özellikler iPhone 5S'de de var. Kamera dersen kaliteli, parmak izi okuyucu var, iOS işletim sistemi en stabil sistemlerden biri. Tek eksiği temassız kontrol. Onu da ilk günler haricinde kullandığımı hatırlamıyorum. iPhone'da da telefonu sallayınca müzik değişiyor.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?