Telefon Tavsiyesi Samsung Galaxy s5

galaxy s5 aldım bugun 2200 tl verdim ama değdi harika bi telefon kamerası video kayıtı daha karıştırmaya devam ediyorum önerim s5 al harika görüntüsüyle ben burdayım diyor
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

Kerim.

Üye
Hayirli olsun
 
Tepkiler: Kingmortall
S5 e o parayı vereceğime android alacaksam m8 alırım.Samsung alsam 1 sene sonra yuzune bakmayacak

 

agoin

Üye
    Konu Sahibi
Evettttttt arkadaş lar S5 aldım 2 gündür kullanıyorum. Güzel stabil. Bikere donma yaptı ilk alıp konuşma yaptıktan sonra oda on saniye sonra düzeldi kendi
 

esmeran3

Üye
SADECE ŞUNU DİYEBİLİRİM SATIŞ RAKAMLARINA BAKIP CEVABINI ALABİLİR BÜTÜN ARKADAŞLAR
Samsung kullanıyorum Apple İphone 5s de var evde Ayrıca Sony z1 de en dandiği sony diyebilirim Aralarında ama Apple Samsung karşılaştırılmıyor bile ikiside mükemmel şu ana kadar ikiside serviste sorun çıkarmadı. Ama sony kadar berbat görmedim
 
Son düzenleme:

Kerim.

Üye
Sony dandik derken?
 

fk555897

Üye
Apple ile iPhone karşılaştırılmıyor derken?
 
Tepkiler: muzafferoz19
Sadece satış rakamları derken?

Kisisel zevkler vardir koyun sürüsü gibi milleti telefona yönlendirmeye gerek yok
 

ozakin70

Üye
Neden son yorumlarda hep soru var cevap yok ?

Al bende soru sormus oldum
 

esmeran3

Üye

slhtnr

Üye

Bi kere s5 tipten kaybediyor o ne oyle çin malı telefonlar gibi 2000 tl veriyorsun telefonu eline aldiginda hoş durmuyo tip olarak htc m8 alabilirsin
 
Samsung kullana kullana şekerim yükseldi, sürekli sorun çıkartan kasılma donma yapan ve tabikide KNOX denen aptal bir güvenlik sistemi yapmışlar bu yüzden kesinlikle S5 almam. m8 nası bişey la iki üç ss verinde bakalım
 
Samsung'unki kadar adi donanim ve yazilim gormedim
 
Tepkiler: weesel ve Senyor Keş

yavuz14

Üye
Tartışmaya gerek yok S5 gayet iyi bir tel kullanıyorum 1 ay oldu ne bir kasılma nede şarjında bir sorun. Sorun yaşayan arkadaşlar telefonuzu servise götürün fabrika çıkışlı hatalı olan birçok tel var kontrol ettirin derim normal değil çünkü işlemci olarak en hızlı telefonun bunun yapması normal değil. Ben touchwiz görünümüde kullanıyorum tek takılma bile yapmıyor. Şuan Nova launcher ile kullanıyorum hiçbir sorun yapmadı. Hatta bir sürü program ile doldurdum herhangi bir donma söz konusu değil.

-----------------------------
zaten bu kötülümeyi de iphone kullanıcıları yapar bu telefon iphone 5s mi nedir ona kaç fark attığını karşılaştırmada gördüm. Boşuna telefonu yermeyin tel bir iyi bir tele donanım olarak tamam tasarım olarak kötü olabilir. Sonuçta işimizi görmesi lazım değilmi. Tasarım kimin umrunda. Tasarım için alacağım bir telefon benim ihtiyaçlarımı karşılayamaz. kötülerken iyicene araştırın test edin öyle konuşun burdan konuşması kolay değilmi.
 
Tepkiler: Kingmortall ve ARİF MARAŞ

weesel

Üye
.
 
Son düzenleme:
nasıl kasar yapma gözünü sevim bende s5 sevmiyom ama kasıyo felan yanlış bilgi veme
 
S5 de temassız kontrol varmı arkadaşlar bulamadım yardım edin bi