Samsung Galaxy S4 nasıl olmalı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy S4 nasıl olmalı?
Samsung'un bu yıl piyasaya sürdüğü Galaxy S3 harika bir akıllı cep telefonu olsa da tüm beklenenleri bize vermiyor. Peki bundan sonra piyasaya sürülecek olan Galaxy S4 nasıl bir cep olmalı.

Samsung Galaxy S3 şuan akıllı cep pazarının lideri olarak görülüyor. Çünkü daha onu geçen bir telefon henüz piyasaya sürülmedi. Kendine özel bir etkinlikle severlerine tanıtılan cep telefonu, herkesin beklentilerini karşılamasa da, ona olan ilgi oldukça büyük. Peki bundan sonraki gelecek olan Galaxy serisinin dördüncü versiyonundan neler beklemeliyiz?

Ekran: Samsung, Galaxy S3'de S2'nin 4.3 inç'lik ekranını 4.8 inç'e yükseltirken piksel yoğunluğunu da 217'de 306'ya çıkardı. Ancak Samsung, teknoloji meraklısı bazılarımızın hoşuna gitmeyen PenTile yaklaşmına da geçiş yaptı. Bunun anlamı, kendinizi çok zorlayarak pikselleri görebilmeniz ve ekran canlığınının bir kısmının kaybolması. Ancak Samsung, bu ekranın daha uzun süre dayandığını söylüyor. Ancak S4'de daha keskin bir çözürlüğe sahip S2 benzeri bir ekran görmeyi istiyoruz.



Beam: Samsung, Galaxy Beam ile projeksiyon özelliği sunuyor ancak böyle bir özelliğin 8 çekirdekli cebinizde Super HD özelliğiyle bulunması daha hoş olacaktır.



Pil: Galaxy S2'nin 1.650mAh'lik pili yeterince iyiydi. S3'ün 2100mAh'lik pili ise oldukça güçlü. Ancak S4'ün pil ömrü daha da iyi olabilir. Örneğin Motorola, 3.300mAh'lik bir pili oldukça ince sayabileceğimiz Motorola RAZR Maxx'a sığdırmayı başarmış.




Daha iyi S-Voice: S-Voice'in şu anki haliyle çok başarılı olduğunu söylemek güç. Hava durumunu söylemeyi, alarm kurmayı becerebiliyor ancak dünyanın en iyi telefonundan birinde yer alan ve öne çıkarılan bir özellik, daha iyi olabilirdi.



Aksesuarlar: Samsung, Galaxy S3'ü C-pen ve cebinizi TV'ye bağlamanıza izin veren dongle gibi aksesuarlarla ortaya çıkarmıştı. Ancak bu aksesuarlar oldukça pahalıydı. Samsung, bu akesuarların fiyatını daha uygun fiyatlı bir hale getirerek müşterilerini çok daha mutlu edeblir.



Daha iyi şarj: Galaxy S3'de temas ile şarj özelliği bulunuyor ancak bu özellikten şimdiye dek pek bahsedilmedi. Ancak örneğin S4'de yer alacak yeni bir kinetik şarj özelliği sayesinde günde yüzde 10 veya yüzde 20 şarj elde etmek, harika olabilirdi.



Daha iyi hoparlörler: Galaxy S3 mükemmel bir cep, ancak hoparlörleri hala oldukça güçsüz bir ses veriyor. iPhone'un hoparlörü gibi bas sesleri de verebilen daha güçlü bir hoparlör, Galaxy S4'den beklediğimiz geliştirmeler arasında.


(teknolojioku)
 


erko merko

erko merko

Üye
Piyasadaki rakiplerinden çok daha güçlü olmalı çıktığı zaman galaxy s2 gibi, galaxy s3 çıktığında ondan daha iyi olan htc one x vardı, birde a-15 işlemci ve mali-604 gpu kulanmalı kesinlikle.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
sgs4 cikana kadar mali-604 ve a-15 işlemciler de bugunku populerligini yitirecektir. Gunun şartlari degil gelecekteki bir veya iki yilin şartlarindaki en iyi donanimi sunmalari gerekiyor ki artik kullanici egilimleri donanim uzerinden donanim kalitesine dogru kaymaya başladi. Yani artik kullanicilar 8 veya daha yuksek cekirdekli işlemciden ziyade kamera,gps,malzeme kalitesine daha cok onem vermeye başliyacak ve onumuzdeki donemde bu kaliteyi muşterisine veren firmalar kazanan tarafta yer alicak.
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
8 çekirdekli telefon çıkarmak gibi bir saçmalık yapmasınlar da aman sırf göz boyama olur, S3'ün işlemcisinin overclock edilmiş hali olsun, şöyle hafif bass verebilen fark yaratan güçlü hoperlör, 12-14 mp kamera, en az mali-604 gpu mutlaka olmalı zaten 2013 senesinde çıkacak bir cihaz, tasarımına da baya özenmeleri gerekiyor ve kesinlikle 5 inch'e çıkarmamalılar ekran boyutunu bence son olarak da müzik deneyimi konusunda Dolby, Beats ya da benzeri bir sistem koymaları lazım.
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
8 çekirdekli telefon çıkarmak gibi bir saçmalık yapmasınlar da aman sırf göz boyama olur, S3'ün işlemcisinin overclock edilmiş hali olsun, şöyle hafif bass verebilen fark yaratan güçlü hoperlör, 12-14 mp kamera, en az mali-604 gpu mutlaka olmalı zaten 2013 senesinde çıkacak bir cihaz, tasarımına da baya özenmeleri gerekiyor ve kesinlikle 5 inch'e çıkarmamalılar ekran boyutunu bence son olarak da müzik deneyimi konusunda Dolby, Beats ya da benzeri bir sistem koymaları lazım.
beatsın hisselerinin %51'i htc'de hayatta koymazlar.
 
doctorrr

doctorrr

Üye
dolby de nokia da :aha:
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Bunlarda galaxy audio çıkarsınlar:ehe
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Onu bunu bilmem fiyatın min 2bin olmalı ki zor alınacak havalı bir telefon olsun :oke:
 

Lenneth

Üye
Ekranı büyütme hevesinden çıksın Samsung.

Yoksa 4-5 sene sonra galaxy telefonlar tablet boyutuna gelecek.
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
birde ekranın sağındaki ve solundaki sütunların kaldırılması lazım.


Mesela şu tasarımı Galaxy S4 e yapsalar harika olur.
sıfır kenarlık,alttaki samsung logosu ve yazılımsal tuşlar çok harika duruyor.
arkasıda güzel.bunun sahta s3 olduğunu biliyorum evet.ama s4ü buna benzer yapsalar harika olur.
hem apple ile tasarım patenti sorunundan kurtulur.
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
Yakında ıphone 5 çıkacak ve ıphone her sene bir model yükseltiyor . Bunun yanı sıra çıkardığı her telefon piyasanın en iyisi oluyor ama yıl içerisinde ıphoneyi gerek işlemci gerekse kamera vb. gibi özelliklerle bir çok telefon geçiyor.
Sonuç olarak Samsung s3 ıphone 4s ile neredeyse eşdeğer bir telefon.
Bence Samsung s4 ve Iphone 5 gene eşdeğer bir telefon olur ve herkes iki telefon arasında tercih yapmakta zorlanır biraz :)
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Bence yeni Galaxy'de donanim uyumu yukseltilmeli. Onunuze gelen her cihazi, bluetooth hid cihazlari, usb otg cihazlari, onunuze gelebilecek kalolu kablosuz her cihazi baglayabilmeniz. Mesela USB ile calisan ufak roketatarlari USB OTGvile cihaza baglayip calistirabilmek gibi.

4 Cekirdekli CPU ve 4 Cekirdekli GPU gayet yeter diye dusunuyorum. Bundan fazlasi tabletlerde kullanilmali. Ancak 2-4 GB RAM bulunmali. Bu GPU ve CPU ile calisacak oyunlari arkaya atip sorunsuzca internette gezinirken ayni ekranda sevdigim bir muzik videosunu da takilmadan sorunsuzca oynatmak istiyorum.

Dahili hafiza destegi benim icin cok onemli. Yeni Galaxy en az 32 GB dahili flash hafizaya sahip olmali. En ust modelde de 128 GB dahili hafiza bulunmali ve 32 GB hagiza karti girisini desteklemeli.

LTE de dahil olmak uzere bulunan tum baglanti turlerini desteklemeli.

S. voice ile eglenceli seyler de yapabileyim, mesela sohbet edebileyim. Ornegin, 'S Voice bugun nasilsin anam?" Her zamanki gibi. Coluk cocuk ne alemde?" Ha elbette bir de Turkce destegi keskinlikle bulunmali. İngilizce ile de cok rahat bir sekilde gecinebilirim ama yine de...

Kamera konusunda Nokia'nin kullandigi gibi oversampling ozelligine sahip 20 MP guzel bir lensi bulunan Xenon Flashli ve Rich Recording ile gelen kamera muthis olurdu. X7'de bulunan kaliteli dort adet hoparlor de guzel olurdu. Lisaca multimedya komusunda Apple ve Nokia karisimi bir performana isterdim. Apple muhtesem cekimler yapabilen cihazlar uretebiliyor.

Dosya sistemi NFTS olmali. Bu sayede buyuk dosyalar uzerindw kolaylikla calisabilelim.

Bataryasi guclu olmali. Onu da sogutacak sivi sistemleri olmali elbette.
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Şimdi Cortex A-15 olsun ve Mali-604 olsun diyeceğim ama Samsung bunları S3 de kullanmalı idi.Günümüze göre yorumluyoruz ama S4 ün teknolojisi bunlar ile olursa bence yine kaybedebilir.O zamana kadar bunlar popüleritesini yitirir gibime geliyor.
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Şimdi Cortex A-15 olsun ve Mali-604 olsun diyeceğim ama Samsung bunları S3 de kullanmalı idi.Günümüze göre yorumluyoruz ama S4 ün teknolojisi bunlar ile olursa bence yine kaybedebilir.O zamana kadar bunlar popüleritesini yitirir gibime geliyor.

Ama baska turlusu var mi ki? Bir telefon aliyoruz iki gun sonra yeni reklamlarla ayni firma iki katini cikartiyor. (Ayrica bakiniz: Nokia) Bazilari da Bluetooth cikariyor, ekrani gelistiriyor kasaya farkli renkler ekliyor ve buna yeni model deyip piyasaya suruyor. (Ayrica bakiniz: Nokia)
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Ama baska turlusu var mi ki? Bir telefon aliyoruz iki gun sonra yeni reklamlarla ayni firma iki katini cikartiyor. (Ayrica bakiniz: Nokia) Bazilari da Bluetooth cikariyor, ekrani gelistiriyor kasaya farkli renkler ekliyor ve buna yeni model deyip piyasaya suruyor. (Ayrica bakiniz: Nokia)
Ben de bundan bahsettim Erdem abim ;) Galaxy s3 pazarlama stratejisi nedeniyle Cortex A-9 ile çıktı..Elinde Cortex A-15 var iken A-9 kullandı..İşlemcilerin zamanla gelişeceğini düşünüyorum bunu belirttim ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Isabel
15097

15097

Üye
SIII her seyimizde cevap vermiyor olabilir ama SIV çok verecek sanki :p ne istediğimi kim nereden bilsin ki? :D
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
note 2 yi bekliom
 
7 QUARESMA

7 QUARESMA

Üye
Ben nerden biliyim
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
birde ekranın sağındaki ve solundaki sütunların kaldırılması lazım.


Mesela şu tasarımı Galaxy S4 e yapsalar harika olur.
sıfır kenarlık,alttaki samsung logosu ve yazılımsal tuşlar çok harika duruyor.
arkasıda güzel.bunun sahta s3 olduğunu biliyorum evet.ama s4ü buna benzer yapsalar harika olur.
hem apple ile tasarım patenti sorunundan kurtulur.

Resimdeki gerçekten çok güzel
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt