samsung galaxy s3 usb driver dawlond lazım

Sponsorlu Bağlantılar

rococo

rococo

Üye
    Konu Sahibi
samsung galaxy s3 usb driver dawlond lazım
arkadaşlar root yapıcam - herşey tamam fakat
bilgisayarım telefonumu görmüyor
samsung galaxy s3 usb driver yüklemem lazım bilgisayarıma
dawlond için yardımcı olursanız sevinirim
saygılarımla
 


umitsuha

Üye
usb ayıklama modunu kaldırıpta dene istersen.
ben öyle yapınca görmüştü. ama benimde usb bağlantılı cd çalara takınca şarkı çalmıyor teyp. başka cihazları görüyor ama s3 ' ü görmüyor bende de öyle bir sıkıntı olmuştu

- - - Eklendi - - -

şimdi bende denedim pc görüyor telefonu ama odin görmüyor benimkinide.
 
baho2005

baho2005

Üye
usb driver sorunlarını samsung kiesi yazılımını yükleyiniz tüm driverler otomatik yüklenecektir ...
Odin ile 2 gün önce telefona root özelliğini kattım sorun olmadı..
gerekli olan yazılımı indiriniz..
Önemli not : Samsung Kiese telefon bağlandığında otomatik çalış komutunu devre dışı bırakınız...
 
Matador03

Matador03

Üye
kies'i yükle telefonu pc ye bağla sağda aygıt yazılımı yükleniyor deer zaten
 
Suyaka

Suyaka

Üye
Kiesle otomatik yüklenmesi gerekir. Odinin görmesi için hata ayıklama modu açık ve telefonun download modda yani kapalı konumda olması gerekir.
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Kies yükleyin birlikte yükler.
 
rococo

rococo

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar root yapıcam kies olmaz
belirtmeyi unuttum....
'' usb hata kodu 28 veriyor ''
ilginize tesekkurler
 
network48

network48

Üye
Yukarida arkdasin dediği gib root yapinca telfon kies görmez çünkü üzerinde rom yasal olmuyor ve kies bağlanti sağlamiyor
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Yukarida arkdasin dediği gib root yapinca telfon kies görmez çünkü üzerinde rom yasal olmuyor ve kies bağlanti sağlamiyor

Sadece kablo driverlarını kullanırsa olur. Hem kiesi kullanacağım demiyor ki? Kiesin driverlarını.
 

efsane7178

Üye


Sadece kablo driverlarını kullanırsa olur. Hem kiesi kullanacağım demiyor ki? Kiesin driverlarını.
telefonu açma kapama tuşu ses tuşunun alt kısmı ve menu tuşu ile aynı anda basılı tutarak baslatırken dawlond mod da baslat odin proramı görür ve kolayca rom yapabilirsin kolay gelsin
 
LifeAfterDeath

LifeAfterDeath

Üye

 


Üst Alt