Samsung Galaxy S3 satma hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

  • 15 Eylül 2013
  • 516 Okunma
  • 13 Cevap

  1. 15 Eylül 2013 #1
    Sponsorlu Bağlantılar

    Merhabalar ben bir şey soracaktım sizlere.Şimdi ben telefonumu yani s3'ü satışa sundum ve teklif geldi adam 750 lira vereyim diyor ve üstüne para olarak galaxy note 3 tablet vereyim diyor sizce bu teklifi kabul edeyim mi yoksa başka teklifler mi bekliyim.Başka birisi de 800 TL vereyim diyor sadece.Sizce hangisini kabul edeyim 800 TL mi yoksa 750+note 3 tablet mi? :)
     


    Yazan: ravenas

    Sponsorlu Bağlantılar
  2. 15 Eylül 2013 #2

    mkyb

    mkyb
  3. 15 Eylül 2013 #3

    ravenas

    ravenas
    Valla adam öyle demiş mesajı aynen yazdım alta.
     
  4. 15 Eylül 2013 #3

    ravenas

    ravenas
    Valla kardeş adamın mesajı aynen yazayım buraya. "bende izmirde oturuyorum 750 lira param var extradan 1 lira verecek param yok. istersen sıfır kutusunda açılmamış note3 tablet var üstüne para şeklide olabilir." acaba 8.0 sürümünü mü diyor anlamadım ki?[
     
  5. 15 Eylül 2013 #4

    mkyb

    mkyb
    Sanırım adam tableti vereyim diyor + olarak senden üstüne para istiyor.
     
  6. 15 Eylül 2013 #5

    ravenas

    ravenas
    Galiba öyle diyor eğer öyleyse ne anlamı kalıyor ki zaten ben telefonu satmaya çalışıyorum adam benden para istiyor garip :D Diğer 800 TL'lik teklif nasıl kabul edilir mi yoksa 830 TL şuan satış fiyatı iyi midir?
     
  7. 15 Eylül 2013 #6

    mkyb

    mkyb
    S3'ü neden satıyorsun ki ?
     
  8. 15 Eylül 2013 #7

    ravenas

    ravenas
    S4 almak için ya s4'e terfi edeyim diyorum :)
     
  9. 15 Eylül 2013 #8

    mkyb

    mkyb
    S3'le arasında pek bi fark yok ki ? S3'ün yapamadığı şey yok şuan zaten.Boşuna masraf ediyorsun.
     
  10. 15 Eylül 2013 #9

    ravenas

    ravenas
    Biliyorum da çoğu özelliği s3'te yok.Tasarım vs. yönünden hoşuma gidiyor s4 zaten s4 alırsam daha da değiştirmem isterse s5 falan çıksın kalır o telefon öyle.
     
  11. 16 Eylül 2013 #10

    big.LITTLE

    big.LITTLE
    adamin dedigi tablet tab 3 byuk ihtimalle ayrica tanitilan tellerden sonra hala s4 mu almayi dusunuyon:bangin:.Ya g2 z1 filan al yada hiç alma zaten.
     
  12. 16 Eylül 2013 #11

    avcitalip

    avcitalip
    750+note 3 tableti almanı öneririm çünkü 50 TL'ye öyle bir tableti bırak 512 mb rami olan salak çin malı tabletlerden bile alamazsın :oke:
     
  13. 16 Eylül 2013 #12

    ravenas

    ravenas
    Valla adamdan geri dönüş yok bende başka birini buldum izmirden 800 TL ye adam görcek bakacak telefona baya mesaj atan oldu hepsi boş telefonu soruyolar 1 kişi ciddi çıktı o kadar :D
    Valla onlara şimdilik param yetmez ve s4 iyi gibi geliyo bana şimdilik çok yüksekte gözüm yok ya s4 iyidir :D
     
  14. 16 Eylül 2013 #13

    big.LITTLE

    big.LITTLE
    Onun icin demedim yani sana çok inanilmaz bir fark yasatmaz s3 den s4 e gecmek.Zaten g2 de 1599 lira s4 kadar yani hafiza problm degilse.
     

Hızlı Cevapla

Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...
17/07/2019 - 03:42