doctorrr
Üye
demi bu işler damdan düşer gibi olmaz
Alacak yahu sabredin büyük gün yakındır![]()

demi bu işler damdan düşer gibi olmaz
Alacak yahu sabredin büyük gün yakındır![]()

Acaba s3 e mi ikna ettirsek kardeşim
demi bu işler damdan düşer gibi olmaz![]()

Dünyanın parasını vereceğim ama başka bir cihaza bir dosya gönderemeyeceğim öyle mi ?
Böyle saçma bir cihaz olur mu ?![]()

O gün TeknoSA da yaşlı bir abim İphone 4s in İ4-4s dışında alışveriş yapmadığını öğrenmişti ve S3 alıyorduiyi izleyin kilit noktayi koydu burdan sonra apple samsing catismasi baslar![]()

s3 kaba duruyor büyük dedi işte onex i geç babam htc ye para vermem dedi diyor hatırladığım kadarıyla 4s alacakmış ikinci el son kararı
Acaba s3 e mi ikna ettirsek kardeşim![]()

s3 kaba duruyor büyük dedi işte onex i geç babam htc ye para vermem dedi diyor hatırladığım kadarıyla 4s alacakmış ikinci el son kararı![]()







Süleyman : Baba ben S3 almam çok kaba
Baba : Ne istiyorsun ?
Süleyman : HTC One X mi alsam
Baba : Htc ye para vermem
Süleyman : 2.el İphone 4s alsam o zaman baba ?
Baba : 2.ele para vermem
Süleyman : Sıfır alalım o zaman baba
Baba : Sıfıra yetecek para yok
Süleyman :![]()

Xperia S in kamerası kaç p acaba abimAçıkcası İphone 4s alacak param da vardı . Telefonu inceledim . Cezbecek hiç birşeyi yok .
Kesinlikle xperia s daha iyi . Bunu sorduğum bütün telefoncular da dedi ...
Sony xperia s in camerası yeter ...![]()

12 mp
Xperia S in kamerası kaç p acaba abim![]()

mp demedim kardeşim p demiştim

4s i demiştim ben abim12 mp ... İnanılmaz camerası var . İphone 4 yanında çok vasat kalıyor)))
Telefon karizması bakımından da kesinlikle xperia s ... Tasarım olarak da çok iyi iphone 4den ...

Dünyanın parasını vereceğim ama başka bir cihaza bir dosya gönderemeyeceğim öyle mi ?
Böyle saçma bir cihaz olur mu ?![]()
jb ile cozuluyor ama sonuctagercekler acidir![]()
Açıkcası İphone 4s alacak param da vardı . Telefonu inceledim . Cezbecek hiç birşeyi yok .
Kesinlikle xperia s daha iyi . Bunu sorduğum bütün telefoncular da dedi ...
Sony xperia s in camerası yeter ...![]()
Sonucta en iyi telefon yok ihtiyaca uygun telefon var 
12 mp ... İnanılmaz camerası var . İphone 4 yanında çok vasat kalıyor)))
Telefon karizması bakımından da kesinlikle xperia s ... Tasarım olarak da çok iyi iphone 4den ...
ama xperia s harbi guzel cekiyor bir karsilasitmrka lazim aslinda 
jailbreaklede tam çözülmüyor gönderiyor ama aldığını kaydetmiyor
Açıkcası İphone a verilen paralara acıyorum ve gereksiz buluyorum . Cezbedicek en ufak bir yanı yok ...![]()
istek,tercih ve zevke gore telefon vardir uygun degilse almazsin olur biter bu kadar basit 
ben yapamadım heralde
iOS bence yeterli abimAçıkcası İphone a verilen paralara acıyorum ve gereksiz buluyorum . Cezbedicek en ufak bir yanı yok ...![]()

Pardon da ne alaka?
