Samsung Galaxy S3 Satışları 19 Milyonu Devirdi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
Dünyanın parasını vereceğim ama başka bir cihaza bir dosya gönderemeyeceğim öyle mi ? :ehe
Böyle saçma bir cihaz olur mu ? :D

iyi izleyin kilit noktayi koydu burdan sonra apple samsing catismasi baslar :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye
doctorrr

doctorrr

Üye

Acaba s3 e mi ikna ettirsek kardeşim :kıskıs:
s3 kaba duruyor büyük dedi işte onex i geç babam htc ye para vermem dedi diyor hatırladığım kadarıyla 4s alacakmış ikinci el son kararı :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye

s3 kaba duruyor büyük dedi işte onex i geç babam htc ye para vermem dedi diyor hatırladığım kadarıyla 4s alacakmış ikinci el son kararı :ehe

Süleyman : Baba ben S3 almam çok kaba :zzz:

Baba : Ne istiyorsun ?

Süleyman : HTC One X mi alsam :hmmm

Baba : Htc ye para vermem :nono:

Süleyman : 2.el İphone 4s alsam o zaman baba ?

Baba : 2.ele para vermem :pro:

Süleyman : Sıfır alalım o zaman baba :bilmm

Baba : Sıfıra yetecek para yok :pro:

Süleyman : somuru:
 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr
doctorrr

doctorrr

Üye


Süleyman : Baba ben S3 almam çok kaba :zzz:

Baba : Ne istiyorsun ?

Süleyman : HTC One X mi alsam :hmmm

Baba : Htc ye para vermem :nono:

Süleyman : 2.el İphone 4s alsam o zaman baba ?

Baba : 2.ele para vermem :pro:

Süleyman : Sıfır alalım o zaman baba :bilmm

Baba : Sıfıra yetecek para yok :pro:

Süleyman : somuru:
:P: :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: StunnerDead ve MasteLaa
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Açıkcası İphone 4s alacak param da vardı . Telefonu inceledim . Cezbecek hiç birşeyi yok .
Kesinlikle xperia s daha iyi . Bunu sorduğum bütün telefoncular da dedi ...:D
Sony xperia s in camerası yeter ...:)
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Açıkcası İphone 4s alacak param da vardı . Telefonu inceledim . Cezbecek hiç birşeyi yok .
Kesinlikle xperia s daha iyi . Bunu sorduğum bütün telefoncular da dedi ...:D
Sony xperia s in camerası yeter ...:)
Xperia S in kamerası kaç p acaba abim :hmmm
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
12 mp ... İnanılmaz camerası var . İphone 4 yanında çok vasat kalıyor :))))
Telefon karizması bakımından da kesinlikle xperia s ... Tasarım olarak da çok iyi iphone 4den ...
 
Türe

Türe

Üye
Dünyanın parasını vereceğim ama başka bir cihaza bir dosya gönderemeyeceğim öyle mi ? :ehe
Böyle saçma bir cihaz olur mu ? :D

O konuyu ben de sacma buluyorum sahsen :hmmm jb ile cozuluyor ama sonucta


- - - Eklendi - - -


Pardon da ne alaka !?


- - - Eklendi - - -

Açıkcası İphone 4s alacak param da vardı . Telefonu inceledim . Cezbecek hiç birşeyi yok .
Kesinlikle xperia s daha iyi . Bunu sorduğum bütün telefoncular da dedi ...:D
Sony xperia s in camerası yeter ...:)

Cogu telefoncunun bisey bildigi yok :) Sonucta en iyi telefon yok ihtiyaca uygun telefon var :oke:
 
klongs

klongs

Üye
    Konu Sahibi
jailbreaklede tam çözülmüyor gönderiyor ama aldığını kaydetmiyor
 
Türe

Türe

Üye
12 mp ... İnanılmaz camerası var . İphone 4 yanında çok vasat kalıyor :))))
Telefon karizması bakımından da kesinlikle xperia s ... Tasarım olarak da çok iyi iphone 4den ...

4s ile kamerada yarisirlar :ehe ama xperia s harbi guzel cekiyor bir karsilasitmrka lazim aslinda :hmmm


- - - Eklendi - - -

jailbreaklede tam çözülmüyor gönderiyor ama aldığını kaydetmiyor

Ben oyle bir sorunla karsilasmadim
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Açıkcası İphone a verilen paralara acıyorum ve gereksiz buluyorum . Cezbedicek en ufak bir yanı yok ...:)
 
klongs

klongs

Üye
    Konu Sahibi
ben yapamadım heralde
 
Türe

Türe

Üye
Açıkcası İphone a verilen paralara acıyorum ve gereksiz buluyorum . Cezbedicek en ufak bir yanı yok ...:)

Simdi surekli bir laf atiyoruz ama bir cihaza , surekli kotuluyorsunuz bu bir moda yakismiyo kusura bakmayin :hmmm istek,tercih ve zevke gore telefon vardir uygun degilse almazsin olur biter bu kadar basit :tebessüm:


- - - Eklendi - - -

ben yapamadım heralde

Bilmem belki
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
Pardon da ne alaka?


sen bunu yazmisin;
Ayni yil bile cikmayan iki cihaz zaten irakin
fark olsun 4s ile onex ve s3 mucadele
ediyor su an

bende bunu yazdim;
gercekler acidir

yani 4s hala 4 cekirdekli telefonlarla mucadele ediyor ve bu androidin aci gercegi ama demek istedigimi anlayamamissin sasirmadim anlamamana
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt