DELTATEAM
Üye
Samsung galaxy s iii jb güncellemesi
rootlu galaxy s 3 üme jb güncellemesi geldi indirdim ve yükledim lakin telefon kapanıp yükleme bölümüne geldiginde yüzde 30 da durdu ve içinde mavi birşeyler dönen android sembolü gidip ortasında kırmızı ünlem olan bir android sembolu geldi ardından yeniden başladı ve güncellemeyi almadı tekrardan güncelleme yapıcaktım ancak zamanım yoktu telefonu unroot yapıp öyle güncelleyip sonra tekrardan rootlamalı mıyım ? yoksa güncellesem direk olur mu gerçi geçen güncellemede rootluyken telefon yapmıştım ancak ardından root gitmişti ve tekrardan rootlamak zorunda kalmıştım tekrardan bu şekildemi olucak ?
