Samsung Galaxy Note2 kullanıcıları kulübü (Hertürlü soru ve sorunlarınız/ oyunlar)

Sponsorlu Bağlantılar

omursevim

omursevim

Üye
Arkadaş lar galaxy note2 4.4 kitkat güncelleme si alır mı ne düşünüyorsunuz. .
 


canko13

canko13

Üye
Alir alır.sen kendini yetrki üzme,,
 
  • Beğen
Tepkiler: omursevim
saynesim

saynesim

Üye
Bugün 4.3.3 yükledim telefon harika oldu en güzel ve sevindirici şey oyun ve uygulamaları sd kartta taşıma özelliğin gelmesi
 
saynesim

saynesim

Üye
Şimdilik bununla idare edelim orjinal güncelleme gelene kadar
 
saynesim

saynesim

Üye
bence kurun kesinlikle ama her şeyi yedekleyin bence süper olmuş note 3 almayı düşünüyordum şimdi. Vazgeçtim note 2 daha güzel
 
Son düzenleme:
Tony Starkk

Tony Starkk

Üye
bence kurun kesinlikle ama her şeyi yedekleyin bence süper olmuş note 3 almayı düşünüyor dün şimdi. Vazgeçtim note 2 daha güzel
Hocam zamet olmassa ekran görüntüleri paylaşır mısın
 
saynesim

saynesim

Üye
yoldayım eve gidinceye paylaşırım
 
codblackops2

codblackops2

Üye
Hâlâ yeni bir guncelleme gelmedi degil mi :zzz:
 

ginaz

Üye
Bugün 4.3.3 yükledim telefon harika oldu en güzel ve sevindirici şey oyun ve uygulamaları sd kartta taşıma özelliğin gelmesi
Hangi romu yükledin ben uğraştım ama kurulumda hata veriyor kuramadım
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
4.4 de alabilir android 5.0 ın listesinde Note 2

birde benim cihaz usbden bilgisayara artık bağlanamıyor telefon şarj oluyor ama ne telefon bağlandı diyor nede bigisayar bağlandı diyor kablo değiştirdim, yazılımların hepsini kurdum ama yok başka note 2 bağlanıyor benimkinden tık yok acaba port mu bozuldu :( diye üzülüyorum garatiye ve ya servise vermelimiyim ?note 2 için 4.3 test sürümü yayınlandı ama ben yüklemiyeceğim port hala sorunlu ama yüklerseniz cihaz garanti dışı kalacaktır ben ota ya gelince yüklücem
 

sonaykut

Üye
Listede hala adim yok...beni de eklermisiniz... ((((
 

toca

Üye
4.4 de alabilir android 5.0 ın listesinde Note 2

birde benim cihaz usbden bilgisayara artık bağlanamıyor telefon şarj oluyor ama ne telefon bağlandı diyor nede bigisayar bağlandı diyor kablo değiştirdim, yazılımların hepsini kurdum ama yok başka note 2 bağlanıyor benimkinden tık yok acaba port mu bozuldu :( diye üzülüyorum garatiye ve ya servise vermelimiyim ?note 2 için 4.3 test sürümü yayınlandı ama ben yüklemiyeceğim port hala sorunlu ama yüklerseniz cihaz garanti dışı kalacaktır ben ota ya gelince yüklücem
Otaya gelip yukleyince garanti disi kalmiyor mu
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Otaya gelip yukleyince garanti disi kalmiyor mu

ota ya gelmez bu sürüm zaten stabil değilmiş ben stabil güncelleme gelince yükleyeceğim ozaman ota gelir ve samsung yazılımı stabileştirdiği için garantisi bozulmaz kasım - aralıkta tüm dünyaya yayınlanacağı bekleniyor ozamana kadar bekleyelim bence4.3 test sürümünün bir sürü hata mevcudmuş mesala
-şarj hızlı bitiyormuş
-samsung acount telefonu açıp kapatınca şifreleri tekrar girmek gerekiyormuş
-bazı uygulamalar 4.1.2 hata vermeden çalıştığı halde bazı uygulamalar 4.3 hata veriyormuş vb.
stabilizasyon sorunları varmış
 

toca

Üye
ota ya gelmez bu sürüm zaten stabil değilmiş ben stabil güncelleme gelince yükleyeceğim ozaman ota gelir ve samsung yazılımı stabileştirdiği için garantisi bozulmaz kasım - aralıkta tüm dünyaya yayınlanacağı bekleniyor ozamana kadar bekleyelim bence4.3 test sürümünün bir sürü hata mevcudmuş mesala
-şarj hızlı bitiyormuş
-samsung acount telefonu açıp kapatınca şifreleri tekrar girmek gerekiyormuş
-bazı uygulamalar 4.1.2 hata vermeden çalıştığı halde bazı uygulamalar 4.3 hata veriyormuş vb.
stabilizasyon sorunları varmış

Apple sevmem sevemiycemde heralde ama adamlari takdir etmedende gecersem haklarıni yerim heralde kardesim ya bu guncellemeyi satis filan diyorlar zart zurt diyorlar ya gicik oluyorum ayrica su telefon fiyatlarini samsung sabitlemeli artik cok eksigi var firmaninademki kaliteli bur firma olmak istiyorlar bazi seyleri daha seri yapmalari lazim gicik oluyorum bazen
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Note 2 yi kablosuz kulaklık olarak kullanabilir miyim?

Symbian da vardı, pc ye bir program yüklüyorduk birde telefona, sonra iki uygulamayıda açıp wi-fi den bağlanıyorduk ve bilgisayar pc ye yüklenen programı kulaklık olarak görüyordu, Symbian da biraz yavaştı gerçi sesler 2 saniye sonra geliyordu.

Böyle bir program bizler içinde var mıdır?
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Google ye yada markete speaker phone for pc vs yaz ama fazla ilgilenen yok.
 


Üst Alt