karakartal44
Üye
Ben samsung class 10 32 gb lık sd kart kullanıyorum. Memnunum.Arkadaşlar NOTE 4 kullanıyorum. 8 gb lık trenscend hafıza kartı sd çıkartma hatası veriyor durup dururken. Benzer bir sorun yaşayan var mı? Ayrıca daha yüksek kapasiteli hafıza kartı tayvsiyeniz nedir? (Marka olarak )
vay be çok güzel telefon ben Note 2 Almayı düşünüyorum