SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

karakartal44

karakartal44

Üye
Arkadaşlar NOTE 4 kullanıyorum. 8 gb lık trenscend hafıza kartı sd çıkartma hatası veriyor durup dururken. Benzer bir sorun yaşayan var mı? Ayrıca daha yüksek kapasiteli hafıza kartı tayvsiyeniz nedir? (Marka olarak )
Ben samsung class 10 32 gb lık sd kart kullanıyorum. Memnunum.
 


furkanhoca55

Üye
Sağol kardes. Bu arada galibiyetiniz kutlu olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44
OPYBOBS

OPYBOBS

Üye
Minimal design TouchWiz İkonları

 
FK5896

FK5896

Üye
Arkadaslar 6.0 ocakta gelcek diyolar doğru mu?
 
gRkn666

gRkn666

Üye
Arkadaşlar merhaba türk romu ve polonya romu arasın da fark gördünüz mü? ikisi arasında ki farklar nelerdir?
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
eRobot rom v12 çıkmış ilgilenlere duyurulur...
 
AHKE

AHKE

Üye
arkadaşlar bazen mesaj gelince titremiyor sizde de oluyor mu
 
YENİÇeri1362

YENİÇeri1362

Üye
Telefonu yeni aldım şuanlık sıkıntı yok bendede arada donuyor sonra eski stabilliğine devam ediyor.
 
karakartal44

karakartal44

Üye
Arkadaşlar cepten tapatalk foruma Giriş yapamıyorum. Site yönetimiyle görüşün diyor.
2 defa sitenin iletişim kısmından mesaj yazdım fakat herhangi bir dönüş alamadım.Aynı sıkıntıyı yaşayan yada bu konuda yardım edebilecek var mı acaba?
Teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
JustWatch34

JustWatch34

Üye
:oha2: vay be çok güzel telefon ben Note 2 Almayı düşünüyorum
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar cepten tapatalk foruma Giriş yapamıyorum. Site yönetimiyle görüşün diyor.
2 defa sitenin iletişim kısmından mesaj yazdım fakat herhangi bir dönüş alamadım.Aynı sıkıntıyı yaşayan yada bu konuda yardım edebilecek var mı acaba?
Teşekkür ederim.
forum yönetimi tarafından kapatılmış
 
JustWatch34

JustWatch34

Üye
Aynen kapatılmış olabilir sen @asigsasi abiye bir sor veya @SHS
 
SHS

SHS

Üye
Arkadaşlar cepten tapatalk foruma Giriş yapamıyorum. Site yönetimiyle görüşün diyor.
2 defa sitenin iletişim kısmından mesaj yazdım fakat herhangi bir dönüş alamadım.Aynı sıkıntıyı yaşayan yada bu konuda yardım edebilecek var mı acaba?
Teşekkür ederim.

Çeşitli sorunlar nedeniyle tapatalktan erişimi kestik.
 
karakartal44

karakartal44

Üye
Maxicep forum olarak mı tapatalk tan erişimi kapattı acaba?
Yoksa bazı üyelere özel mi kapatıldı?
Teşekkür ederim.
 
DalvikCache

DalvikCache

Üye
Beyler rootlu note 4 ü olan varsa nomone resolution changer ile ekran çözünürlüğünü 1080p ye düşürebilirmi? çalışıyormu? birde kapasitif tuşlar çalışıyormu çözünürlük düşünce? m7 de çalışmıyordu. note 4 almayı düşünüyorum da alırsam 1080p de kullanmak istiyorum.
Birde kasa açıklığı tam olarak nasıl oluyor ekran kalkmasımı oluyor yoksa?
 
Onur K.

Onur K.

Üye
Beyler rootlu note 4 ü olan varsa nomone resolution changer ile ekran çözünürlüğünü 1080p ye düşürebilirmi? çalışıyormu? birde kapasitif tuşlar çalışıyormu çözünürlük düşünce? m7 de çalışmıyordu. note 4 almayı düşünüyorum da alırsam 1080p de kullanmak istiyorum.
Birde kasa açıklığı tam olarak nasıl oluyor ekran kalkmasımı oluyor yoksa?
Cam sağ alt köşeden kalkmış bende. Çerçeve ile cihaz yapışık değil. Arkadan vidaları söküp cama bastırınca ekran ile çerçeve ayrılıyor 2 parça olarak. Çerçeve değiştirdiğim için biliyorum. Ama şu ekranın neden kalktığını çözemedim. Bastırınca oturuyor, sonra tekrar kalkıyor. Cam tam yapışmamış gibi.
 
DalvikCache

DalvikCache

Üye
Ekran kalkması oluyorsa almam yaw kardeşimin s2 sinde sağ alttan ekran kalkıyordu kalktığı zaman dokunmatik gidiyordu bastırınca geri geliyordu öyle bi sorun yaşayacaksam 1650 lira vermeyim bari
 
  • Beğen
Tepkiler: Onur K.

hbwolf

Üye
marsmellow ne zaman gelecek yada gelen var mı arkadaşlar
 


Üst Alt