SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

wwwhmz

wwwhmz

Üye
Googy max var bildiğim kadarıyla sixperience de.O kernel kötü sana ultimate kerneli tavsiye ederim ama sixperience de çalışırmı merak konusu.
Onu kurmuştum ama şarjı çabuk bitiriyor, şuan goody max var biraz daha iyi


Birde şu erobot romdaki batarya ikonunu nasıl ekleyebilirim mod filan var mı
 


csbaz

csbaz

Üye
Onu kurmuştum ama şarjı çabuk bitiriyor, şuan goody max var biraz daha iyi


Birde şu erobot romdaki batarya ikonunu nasıl ekleyebilirim mod filan var mı

eRobot romunda menüde program var 3mini battery diye o programdan değişiyor.
 

T.serdar

Üye
Arkadaslar dun erobot romu guncellenmis deneyenler varmi nasil olmus
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
V9.1 erobot v10 degil
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar
azsxd

azsxd

Üye
Lolipop 5.1.1 güncellemesi yayınlandı beyler.
 
azsxd

azsxd

Üye
:) n920 ye geçtim ben [emoji41]
 

furkanhoca55

Üye



Galaxy note 4 n910cq ☺
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44
karakartal44

karakartal44

Üye
Arkadaşlar artık note 4 mü aldım. Bana ve klübü müze hayırlı olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: csbaz
karakartal44

karakartal44

Üye
Telefonu bende vodafone ndan aldım. Bugün elime ulaştı.
İlk olarak 5.0.1 güncellemesi geldi.
Sonra tekrar güncellemeyi kontrol edince bu defa 5.1.1 güncellemesi geldi.
 
karakartal44

karakartal44

Üye
Arkadaşlar Günaydın.
Note 4 ün ilk şarjını kaç saat yapmak gerekiyor?
 


Üst Alt