wwwhmz
Üye
Onu kurmuştum ama şarjı çabuk bitiriyor, şuan goody max var biraz daha iyiGoogy max var bildiğim kadarıyla sixperience de.O kernel kötü sana ultimate kerneli tavsiye ederim ama sixperience de çalışırmı merak konusu.
Birde şu erobot romdaki batarya ikonunu nasıl ekleyebilirim mod filan var mı
n920 ye geçtim ben [emoji41]
Neyse takrardan hayırlı olsun