SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

androtik12

androtik12

Üye
Oyun guzelmi bari
Oynayışı çok hoş ama menüleri çokmyavaş ve transfer maerkette hata var. Sıklıkla kasma yapıyor ve adeta şarjı içiyor. Şuan çok sıkıntısı var ama güncelleme ile düzelir kanımca
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar


askımm

Üye
ark note4 custom rom yüklemek istiyorum ama 2 rom denedim aynı hata verdi note4 yazısı geliyo kapanıp acılıyo srekliS:S:S:2 rom denedim aynı ..wipe vs yapıorum nerde yanlıs yapıyorum acaba S::S:S:
 

mustimemos

Üye
Sixperience 2.0 stabil Rom tavsiye ederim sorunsuz
 
  • Beğen
Tepkiler: csbaz

askımm

Üye
dedin romuda yükledm ama yok note4 yazısı feliyo kapanıyo....S:S:S
sorun romda deyil trwp kurdugum andan itibaren acılmıyo cihaz malesef rom kurmadan .. srun baslıo trwp kurunca :S:S:S:
 
wwwhmz

wwwhmz

Üye
N910C nasıl rootlanır ve custom recorvery yüklenir?
 
csbaz

csbaz

Üye
Ya samsung un yetkili bayiisi yoksa hocam ? Telefon daha 14 günlük değişim yaparlar mı yoksa tamir mi ben 14 günlük telefona tamir ettirmek zorunda değilim değil mi kulağa hoş gelmiyor da ?
Samsung bayiisi her yerde bulunmaktadır.Sıkıntı bulunuyorsa ne kadar günlik te olsa garantiye ver.
 
csbaz

csbaz

Üye
Arkadaslar sixperiance note 5 romunu kurdum hersey guzrl gayet hizli stabil fakat oyun performansinda ciddi dususler yasadim clash of clansta bile gecisler titreyerek oyunlar titrek titrek sinirim bozuldu
Bendede bulunmakta.Çözemedim hala.
 
csbaz

csbaz

Üye
ark note4 custom rom yüklemek istiyorum ama 2 rom denedim aynı hata verdi note4 yazısı geliyo kapanıp acılıyo srekliS:S:S:2 rom denedim aynı ..wipe vs yapıorum nerde yanlıs yapıyorum acaba S::S:S:
Kuruluşunu yanlış yapıyorsun.
 

T.serdar

Üye
Bendede bulunmakta.Çözemedim hala.
Ben erobot romunu kurdum mukemmel hemen ona gec 2 saat film izledim %13 sarj gitti 50 parlaklik ayrica performans super sixperianceden daha stabil geldi bana bir hatasi yok su ana kadar durum cubugunu istedigin gibide ayarlayabiliyorsun modlu rom
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Erobot kurdunsa ultimate kernel v51 de kur bak o zaman batarya ömrüne mükemmel ahanda link
 
csbaz

csbaz

Üye
Ben erobot romunu kurdum mukemmel hemen ona gec 2 saat film izledim %13 sarj gitti 50 parlaklik ayrica performans super sixperianceden daha stabil geldi bana bir hatasi yok su ana kadar durum cubugunu istedigin gibide ayarlayabiliyorsun modlu rom
5.1.1 tabanlı mı ?
 
csbaz

csbaz

Üye
Kurdum erobot v9 u.Çok güzel be :D
 
csbaz

csbaz

Üye


[emoji4]
 


Üst Alt