SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

leo52

Üye
Roma geçmeyin arkadaşlar.4 saatte %5 şarj oldu.Şarj konusunda sıkıntılı galiba rom.Stock a döndüm problem kalmadı.
Kardeş bu C ı le CQ arasında kı fark nedır? Heryerde CQ modelı var .Birde duymussunzdur belkı note 4 de sebeke sorunu oluyor (vıdeoları var youtube de) bu yenı serı modellerde de olur mu dersın?
Roma geçmeyin arkadaşlar.4 saatte %5 şarj oldu.Şarj konusunda sıkıntılı galiba rom.Stock a döndüm problem kalmadı.
Kardeş bu C ı le CQ arasında kı fark nedır? Heryerde CQ modelı var .Birde duymussunzdur belkı note 4 de sebeke sorunu oluyor (vıdeoları var youtube de) bu yenı serı modellerde de olur mu dersın?
 


csbaz

csbaz

Üye
Kardeş bu C ı le CQ arasında kı fark nedır? Heryerde CQ modelı var .Birde duymussunzdur belkı note 4 de sebeke sorunu oluyor (vıdeoları var youtube de) bu yenı serı modellerde de olur mu dersın?

Kardeş bu C ı le CQ arasında kı fark nedır? Heryerde CQ modelı var .Birde duymussunzdur belkı note 4 de sebeke sorunu oluyor (vıdeoları var youtube de) bu yenı serı modellerde de olur mu dersın?
C ile CQ aynı modellerdir.Q takısı sadece Türkiye garantisi altında olduğu için Q takısı vardır.C ye uyan her bir yazılımsal işlem yada güncelleme dosyası CQ ya da olur.
 

murad22

Üye

Burada ölçme yapılmıyor
 

leo52

Üye
C ile CQ aynı modellerdir.Q takısı sadece Türkiye garantisi altında olduğu için Q takısı vardır.C ye uyan her bir yazılımsal işlem yada güncelleme dosyası CQ ya da olur.
Eyvallah bilgilerin için. Şebeke sorununa değinmemişsin fikrin ne dir?
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Roma geçmeyin arkadaşlar.4 saatte %5 şarj oldu.Şarj konusunda sıkıntılı galiba rom.Stock a döndüm problem kalmadı.
[ROM][AOI3][5.1.1][22/09]SIXPERIENCE N5 PORT STABLE V1.01 romun yeni versiyonu çıkmış haberin varmı
 
azsxd

azsxd

Üye
Arkadaşlar Note 4 sattıp Note 5 aldım sd ve kumanda özelligi olmaması kötü ama cihaz banamısın demiyor. :)
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Note 4 sattıp Note 5 aldım sd ve kumanda özelligi olmaması kötü ama cihaz banamısın demiyor. :)
hayırlı olsun sd kart özelliği olsa birçok kişi beklemeden geçiş yapardı
 
metyuu

metyuu

Üye
Note 4 için Note 5 te kullanılan kara ekran not alma uygulaması çıkmış arkadaşlar. kalemi çıkarınca hemen not alabiliyorsunuz. Uygulamayı yükleyin telefonu yeniden başlatın ayarlardan güvenlik/cihaz yöneticisinde izin verin uygulamaya

ndirme linki
 
Son düzenleme:
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Note 4 için Note 5 te kullanılan kara ekran not alma uygulaması çıkmış arkadaşlar. kalemi çıkarınca hemen not alabiliyorsunuz

İndirme linki yokmu
 
metyuu

metyuu

Üye
link eklendi
 
  • Beğen
Tepkiler: Ferzan
azsxd

azsxd

Üye

[emoji41]
 

furkanhoca55

Üye
Note 4 lerin 4.5 g durumu nedir arkadaşlar
 

furkanhoca55

Üye
Bu türkiye versiyonu sanırım.

Edit : benim cihaz da bu modelmis. Teşekkürler @Ferzan kardeşim
 
karakartal44

karakartal44

Üye
Arkadaşlar öncelikle kurban bayramınız mübarek olsun.
Acaba hangi renk note 4 kullanıyorsunuz ve memnun musunuz?
Ben beyaz almayı düşünüyorum. Fakat geçenlerde bir yerde beyazların ön tarafında kasa açıklığı oluyor diye birşeyler duydum. Bu konuda da bilgisi olan var mı?
 

furkanhoca55

Üye
Siyah
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Beyaz kullanıyorum ben
Kasa açıklığı durumu sadece beyaz renkte değil bütün renklerinde olabiliyor ama beyaz renginde varsa açıklık daha çok göze çarpıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44


Üst Alt