leo52
Üye
Kardeş bu C ı le CQ arasında kı fark nedır? Heryerde CQ modelı var .Birde duymussunzdur belkı note 4 de sebeke sorunu oluyor (vıdeoları var youtube de) bu yenı serı modellerde de olur mu dersın?Roma geçmeyin arkadaşlar.4 saatte %5 şarj oldu.Şarj konusunda sıkıntılı galiba rom.Stock a döndüm problem kalmadı.
Kardeş bu C ı le CQ arasında kı fark nedır? Heryerde CQ modelı var .Birde duymussunzdur belkı note 4 de sebeke sorunu oluyor (vıdeoları var youtube de) bu yenı serı modellerde de olur mu dersın?Roma geçmeyin arkadaşlar.4 saatte %5 şarj oldu.Şarj konusunda sıkıntılı galiba rom.Stock a döndüm problem kalmadı.

