teknolojibaronu
Üye
Bütün sistem tema ile beraber değişiyor mu? Mesela iron man teması kur ayarlar panel klavye sesler vs değişiyor mu? Eger öyle ise kurmayı düşünüyorum.
Ss ler [emoji4]
Bütün sistem tema ile beraber değişiyor mu? Mesela iron man teması kur ayarlar panel klavye sesler vs değişiyor mu? Eger öyle ise kurmayı düşünüyorum.
Ss ler [emoji4]
Evet.Sesleri bilmiyorumBütün sistem tema ile beraber değişiyor mu? Mesela iron mam teması kur ayarlar panel klavye sesler vs değişiyor mu?
Evet.Sesleri bilmiyorum
iyiymiş o zaman. S6 arayüzünde ki romlari kurunca ram kullanımı baya artıyordu şuan sende de öyle mi? Stock'a kıyaslaiyiymiş o zaman. S6 arayüzünde ki romlari kurunca ram kullanımı baya artıyordu şuan sende de öyle mi? Stock'a kıyasla
Glamour rom.İron Man teması var videoda gördüm adam kullanıyordu.Glomerius romundan ssler s6 edgedeki sagdan cekince rehberden 5 kisi atayabiliyorsun.Klavyesi cok hosuma gitti.Romun 2 sorunu var.Birincisi hizli isiniyor stock roma gore.Ikincisi kamerasinin goruntu kalitesi daha dusuk.Diger yanlari guzel sevdim tavsiyemdir 300 tema var fakat iclerinde AVENGERS temasi yok en sinir oldugum sey bu.Kilit ekrani animasyonu var 6-7 tane hos animasyonlar.Rom genel olarak guzel.
Benim cihaz garanti kapsamında hala root veya başka rom yüklemedim orjinali dışında yüklemeyi de düşünmüyorum ama takip ederim [emoji4]Glomerius romundan ssler s6 edgedeki sagdan cekince rehberden 5 kisi atayabiliyorsun.Klavyesi cok hosuma gitti.Romun 2 sorunu var.Birincisi hizli isiniyor stock roma gore.Ikincisi kamerasinin goruntu kalitesi daha dusuk.Diger yanlari guzel sevdim tavsiyemdir 300 tema var fakat iclerinde AVENGERS temasi yok en sinir oldugum sey bu.Kilit ekrani animasyonu var 6-7 tane hos animasyonlar.Rom genel olarak guzel.
5.1.1 den sonra güncelleme gelmeyecek note 4 ü unuttuler diyebiliriz artık.Rootlayıp yazılım değiştirmenizi tavsiye ederim.Benim cihaz garanti kapsamında hala root veya başka rom yüklemedim orjinali dışında yüklemeyi de düşünmüyorum ama takip ederim [emoji4]
Kullandığın arka plan simgeleri kaybetmiş
Telefona az ayar çektim.Güzel oldu ha [emoji4].
Glamour hocam glomerius değil [emoji23] [emoji23]Glomeriusta yok iron man theme baktim heryere yok arkadas
Ben nereden kaptim bilmiyorum hep oyle yaziyorum nedense sen baktinmi avengers tema varmiGlamour hocam glomerius değil [emoji23] [emoji23]
