SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bütün sistem tema ile beraber değişiyor mu? Mesela iron man teması kur ayarlar panel klavye sesler vs değişiyor mu? Eger öyle ise kurmayı düşünüyorum.
 


csbaz

csbaz

Üye
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu
csbaz

csbaz

Üye
Eğer kuracaksan bir bilgi.İlk kurduğunda temalar kullanılamıyor ülkenizde diye hata verecek.Fixi var kurunca buradan yaz linkini atarım o fixi flashlıcan çalışacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu

tr1246

Üye
:)
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
üstteki siteyi takip edin
 

T.serdar

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Hangi rom bu fena durmuyor sanki
 

T.serdar

Üye
Glomerius romundan ssler s6 edgedeki sagdan cekince rehberden 5 kisi atayabiliyorsun.Klavyesi cok hosuma gitti.Romun 2 sorunu var.Birincisi hizli isiniyor stock roma gore.Ikincisi kamerasinin goruntu kalitesi daha dusuk.Diger yanlari guzel sevdim tavsiyemdir 300 tema var fakat iclerinde AVENGERS temasi yok en sinir oldugum sey bu.Kilit ekrani animasyonu var 6-7 tane hos animasyonlar.Rom genel olarak guzel.
 
csbaz

csbaz

Üye
Glomerius romundan ssler s6 edgedeki sagdan cekince rehberden 5 kisi atayabiliyorsun.Klavyesi cok hosuma gitti.Romun 2 sorunu var.Birincisi hizli isiniyor stock roma gore.Ikincisi kamerasinin goruntu kalitesi daha dusuk.Diger yanlari guzel sevdim tavsiyemdir 300 tema var fakat iclerinde AVENGERS temasi yok en sinir oldugum sey bu.Kilit ekrani animasyonu var 6-7 tane hos animasyonlar.Rom genel olarak guzel.
Glamour rom.İron Man teması var videoda gördüm adam kullanıyordu.
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Glomerius romundan ssler s6 edgedeki sagdan cekince rehberden 5 kisi atayabiliyorsun.Klavyesi cok hosuma gitti.Romun 2 sorunu var.Birincisi hizli isiniyor stock roma gore.Ikincisi kamerasinin goruntu kalitesi daha dusuk.Diger yanlari guzel sevdim tavsiyemdir 300 tema var fakat iclerinde AVENGERS temasi yok en sinir oldugum sey bu.Kilit ekrani animasyonu var 6-7 tane hos animasyonlar.Rom genel olarak guzel.
Benim cihaz garanti kapsamında hala root veya başka rom yüklemedim orjinali dışında yüklemeyi de düşünmüyorum ama takip ederim [emoji4]
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar
csbaz

csbaz

Üye
Benim cihaz garanti kapsamında hala root veya başka rom yüklemedim orjinali dışında yüklemeyi de düşünmüyorum ama takip ederim [emoji4]
5.1.1 den sonra güncelleme gelmeyecek note 4 ü unuttuler diyebiliriz artık.Rootlayıp yazılım değiştirmenizi tavsiye ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar
csbaz

csbaz

Üye


Telefona az ayar çektim.Güzel oldu ha [emoji4].
 
csbaz

csbaz

Üye
Beyler swapper configuration diye bir app var.Ramin yetersiz olduğu durumlarda swap alanı oluşturup sanal ram oluşturuyor.4 gb ram olsun istiyorum telefon.Note 4 e uyumlumu bu program ?
 

T.serdar

Üye
Glomeriusta yok iron man theme baktim heryere yok arkadas
 

T.serdar

Üye
 


Üst Alt