SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar



tugrul_27

tugrul_27

Üye
Glamour Romu kurdum ben çok stabil değil gördüğüm hataları yazayım parmak izi çalışmıyor hava uygulaması hata veriyor telefon kısmında arama ile ilgili seçeneklerde hata veriyor bugün telefonda tapatalk da mesaj yazarken kendi kendine kapandı defalarca yaptı bunu halbuki temiz kurulum yapmıştım gördüklerim bunlar ha bide tema lar ülkenizde desteklenmiyor diye bi hata veriyor
 
csbaz

csbaz

Üye
Glamour Romu kurdum ben çok stabil değil gördüğüm hataları yazayım parmak izi çalışmıyor hava uygulaması hata veriyor telefon kısmında arama ile ilgili seçeneklerde hata veriyor bugün telefonda tapatalk da mesaj yazarken kendi kendine kapandı defalarca yaptı bunu halbuki temiz kurulum yapmıştım gördüklerim bunlar ha bide tema lar ülkenizde desteklenmiyor diye bi hata veriyor
Tema olayı çok kötü olmuş [emoji21] İmei ile ilgili problem yoksa tamam ya kullanılır
 

T.serdar

Üye
Tema olayı çok kötü olmuş [emoji21] İmei ile ilgili problem yoksa tamam ya kullanılır
Ben temasi icin rom kuracagimdan dolayi glomerius kurmayacagim demekki baska 1-2 tane daha var onlari deneyeyim
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Dostum hataları yazdım bi hatanın çözümünü buldum oda parmak izi System private içinde fingerprint service klasörü var orda iki tane apk var fingerprint service 2 sil diğerinin de sonundaki apkk diye yazılmış onunda ismini değiştirip teli yeniden başlat düzeliyor diğerlerini fixleyemedim
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Hava durumu olarak note 4 ün orjinal hava uygulamasını attım sistemin içine düzeldi
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Ama tema olayı çok canımı sıktı
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Tema içinde binh24 fix dosyası paylaşmış
 
androtik12

androtik12

Üye
Arkadaşlar sizde nasıl bilmem ama 5.1.1 de şarj konusu çok kötü oldu. Ekran sürem 1 saat azaldı. Sizde nasıl acaba?
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Hard reset atmanizi oneririm veya imkaniniz varsa servise yazilim gunxellemesi talebi ile gidin. Bu tur seyler gunxelleme ile olabiliy
 
PriZm

PriZm

Üye
Bende yükledim 5.1.1'i bu sabah gayet güzel güncelleme olmuş. Cihaz baya hızlandı. Dvfs bug'ı ise giderilmemiş.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
@~N.A.W.Y~ etiketlemek için kopyala yapıştır yapmıştım şimdi ki çok ucuz olmamış mı sanki? :D @PriZm ?
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
ben de değiştirmeyi düşünüyordum ama çoğu kişinin bana jelly demesine alıştım
bf4 de bile adım jellybeanci :ehe
eğer değiştirecek olursam çok güzel bi isim buldum burda yazamam çünkü herkes tarafından kullanılabilecek orijinal bi şey onun için kendime saklıyorum
bence Nawy daha güzeldi
 

msyxcm

Üye
bugün ıoscunun biriyle tartıltım note 4ü kötüleyip durdu sinir oldum ama asla ıos kullanmam hala note4 alacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum
 
csbaz

csbaz

Üye
S6 romunu kurmuş bulunuyorum.5.1.1 çok önemli feğil rom atmanızı kesinlikle tavsiye ediyorum.
Tema içinde binh24 fix dosyası paylaşmış
Hocam link koyabilirmisiniz ? Ben bulamadım da.
 
csbaz

csbaz

Üye


Ss ler [emoji4]
 

msyxcm

Üye
note4ün kendi romu kötü mü ki
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
ben de değiştirmeyi düşünüyordum ama çoğu kişinin bana jelly demesine alıştım
bf4 de bile adım jellybeanci :ehe
eğer değiştirecek olursam çok güzel bi isim buldum burda yazamam çünkü herkes tarafından kullanılabilecek orijinal bi şey onun için kendime saklıyorum
bence Nawy daha güzeldi
Lolici nasıl:ehe yok ya bence kalsın böyle 4.1.2 sürümünü hatırlıyorum senin ppyi görünce o jelibonlari sağa sola atmalar aklıma geliyor :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Jelly Beanci


Üst Alt